Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bulgarsk splitknebøy med fremre fot på step - for større ROM

https://onedrive.live.com/redir?resid=5B29C240D333FF27!825&authkey=!AM7JYC6czxJNyaU&ithint=video,MOV

Økt en hel haug med kg og fått større rumpe, men.

[ATTACH]158332[/ATTACH]

Hater den.

post-154-14440997516722_thumb.jpg

Annonse

Bulgarsk splitknebøy med fremre fot på step - for større ROM

https://onedrive.live.com/redir?resid=5B29C240D333FF27!825&authkey=!AM7JYC6czxJNyaU&ithint=video,MOV

Økt en hel haug med kg og fått større rumpe, men.

[ATTACH]158332[/ATTACH]

Hater den.

Det ser ikke like lett ut når jeg gjør dette:whistle:

Jeg synes det er den bakerste foten som er problemet og finner ikke noen god "hvilestilling" på benken. Men mulig det skal gjøre vondt...

Fordi da slipper en å stabilisere?

Fant den ikke sånn akkurat nå hvertfall, men jeg trooor hovedpoeng til forfatteren var at han foretrakk smithmaskina, for da kunne han ha på vekt uten å måtte være redd for å tryne med vanlig stang på ryggen under utførelsen, og at med manualer vil øvelsen bli begrenset grunnet grep etter hvert, noe i den duren. Ikke testet selv dog!

Annonse

Fant den ikke sånn akkurat nå hvertfall, men jeg trooor hovedpoeng til forfatteren var at han foretrakk smithmaskina, for da kunne han ha på vekt uten å måtte være redd for å tryne med vanlig stang på ryggen under utførelsen, og at med manualer vil øvelsen bli begrenset grunnet grep etter hvert, noe i den duren. Ikke testet selv dog!

Ikke enig med forfatteren der ass

Ikke enig jeg heller, men jeg var faktisk nødt å ta i bruk smith-maskinen til slutt fordi jeg hadde så store problemer med venstre siden av kroppen på det tidspunktet.

Finnes aldri noen regel uten unntak mao :D

Bulgarsk utfall gjør vondt. Nesten så tårene triller på de siste repetisjonene, ikke bare fordi det er tungt, men fordi det utløser en slags kvalmende følelse. Forferdelig, men jeg elsker resultatene det gir:love:

Har begynt å kjøre denne øvelsen igjen.

Har troen, men det er jo ren tortur.

Eller er det kun meg som opplever det slik? :)

Bulgarske utfall er så jævlig at jeg er nesten avhengig av cruise Control på bilen for å komme meg på jobb to dager etterpå :p

Forferdelig, men jeg elsker resultatene det gir:love:

Fortell mer om resultatene det gir. :)

Bulgarske utfall er så jævlig at jeg er nesten avhengig av cruise Control på bilen for å komme meg på jobb to dager etterpå :p

Nettopp. Ingen øvelser har noensinne gitt meg mer stølhet enn bulgarske utfall.

Noe av det som gjør øvelsen ekkel er jo at man som regel er ganske sliten alt etter første sett på en fot og så skal man videre på en til. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...