Gå til innhold

Bulgarske utfall - Mest smertefulle øvelse noensinne?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å lese! kroppen min stresser og svetter. Synes det er vanskelig å vite hvor jeg skal gjøre av alt på kroppen. Krampe i foten. Må nitenke på å stabilisere. Har mista balansen et par ganger. Trodde det bare var meg og at andre hata fordi den var tung. Det er det minste problemet liksom. Takk - delt smerte er halv smerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Etterhvert som jeg har blitt sterkere og har økt vektene jevnlig og rolig, er det som hver en vilkårlig øvelse! Hadde jeg aldri trodd.

Du lyver! :)

Hadde en ny økt i går. Er oppe på 24 kg i hver hånd nå. Den er fortsatt vond, men den er på en måte litt mindre vond. Jeg blir så sykt andpusten av den. Det er kanskje noe av det verste/beste.

Elsk/hat :p:p:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lyver! :)

Hadde en ny økt i går. Er oppe på 24 kg i hver hånd nå. Den er fortsatt vond, men den er på en måte litt mindre vond. Jeg blir så sykt andpusten av den. Det er kanskje noe av det verste/beste.

Elsk/hat :p:p:p

Haha, jeg lyver ikke! Spørs om det er høyreps eller lavreps. Nå hater jeg alt over 6 repetisjoner jeg da, så jeg er vel ingen målestokk uansett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Det der med den bakerste foten: Jeg syns det er genialt å bruke slynge i stedet for benk, da eliminerer jeg i stor grad all pain i fot/ ankel på bakerste fot. Tør ikke bruke stang i slynge da, så det blir med manualer.

Godt tips, skal prøve slynge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...