Gå til innhold

Festivalåret 2015


Brokkoli

Anbefalte innlegg

Festival er gøy! Det er bare januar, men festivalsommeren begynner å ta form allerede. Jeg gleder meg iallfall som et lite barn til jeg skal til Island på festivalen Eistnaflug i juli.

Jeg vil gjerne høre om andres festivalplaner! Hvilke festivaler, foretrekker dere telt eller hotell, hvilke band gleder dere dere mest til? Og så videre.

Godt festivalår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kira87, jeg har vært på Vinjerock. Det er magisk! Øl og konserter på kvelden, toppturer og fisking på dagen. Nydelig festival! Jeg forstår at den har blitt populær, men det er litt synd også, siden billettene blir revet vekk sekunder etter at de legges ut.

Ja, det er min første gang dit - så gleder meg masse. Mange ting jeg digger på ett og samme sted :D kjipt med billettene ja, jeg hadde heldigvis superflaks med å trykke på "refresh"-knappen på akkurat riktig tidspunkt.

Sjekket forresten ut nettsiden til Eistnaflug, kanskje jeg må dra dit også :headphone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Tenker jeg muligens skal ta meg en tur på inferno i april, ellers tenker jeg å dra på tons of rock, hørte mange lovord fra vennegjengen som var der ifjor ^^ Er så altfor mye jeg vil på, og blastfest som er i neste uke frister som fy!!

Det største hadde vært å få dratt på metaltown men nå har de utsatt det enda et år =( nedtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fann nett ut at Muse skal til Roskilde!!!

Nokon som har vore på Roskilde?

Er det så "rølpete" som det virker? Eller vil ei vettskremt vestlandsjente overleva det på eiga hand...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fann nett ut at Muse skal til Roskilde!!!

Nokon som har vore på Roskilde?

Er det så "rølpete" som det virker? Eller vil ei vettskremt vestlandsjente overleva det på eiga hand...?

Campen vil jeg si er ganske rølpete. Ikke fullt så ille inne på selve festivalområdet. En mulighet om du kun er interessert i konsertene er å bo på hotell, det skal i allefall jeg gjøre om jeg skal tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...