Gå til innhold

pizza uten ost?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser stadig jenter nå til dags som legger ut bilder på instagram av pizza uten ost (sikkert for å unngå kaloriene), så funker visst fint det. (Om det ser like godt ut er en helt annen sak..)

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg laget en med kun tomatsaus og grønnsaker til henne og en med masse kjøtt og ost til meg selv :D (Skjønner seriøst ikke at det er mulig å være veganer! For et liv liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser stadig jenter nå til dags som legger ut bilder på instagram av pizza uten ost (sikkert for å unngå kaloriene), så funker visst fint det. (Om det ser like godt ut er en helt annen sak..)

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg laget en med kun tomatsaus og grønnsaker til henne og en med masse kjøtt og ost til meg selv :D (Skjønner seriøst ikke at det er mulig å være veganer! For et liv liksom)

Enig! Alt for glad i mat til å bli veganer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper forresten at du virkelig skal ha besøk av denne veganeren... at dette ikke bare er noe du sier for å slippe kalorier fra ost. Eneste grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg leste den andre posten din der du stresser over litt vektøkning, selv om du allerede er svært lav i vekt... Blir liksom litt "mistenksom" og bekymret da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Dette er sikkert sent ut for DEN pizzaen, men jeg kjøpte næringsgjær som visstnok skal være en slags "oste-erstatter" for veganere. Jeg kjøpte den fordi jeg er nysgjerrig og jeg liker smaken godt, men jeg har ikke forsøkt å bytte ut osten på pizzaen så jeg kan ikke si om det fungerer eller ikke :)

ETA: https://alldenrarematen.wordpress.com/2013/06/03/naeringsgjaer-den-nye-osten/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Stor fan av artisjokks i bunn oppå sausen. Går også an å skjære lange skiver fra frosne maiskolber.

De som er meg nærmest sier at pizzaen min er så god at ost bare ville ødelagt den.

Anbefaler soltørka tomater fra oljeglass, kalamataoliven, sjalottløk og purreløk. Brokkoliskiver fra stilken. Grønne linser og tvp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...