Jump to content

elskermotivasjonfraandre

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About elskermotivasjonfraandre

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Håper på at det skal gå raskt.. Syntes bare det var veldig kjipt at det tar opp mot fire uker bare for å få godkjent å skulle ta MR for å så deretter vente fire nye uker... Ser kjempe mye frem til å løpe igjen då :-) så får tenke positivt! Styrketrening ja! Takk for svar
  2. Heisann dere :-) Jeg elsker å løpe og det er det jeg har som hobby, for ca en måned siden begynte jeg langsomt, men sikkert å få vondt i kneet når jeg løpte og det har nå endt med at jeg ikke kan løpe fordi jeg ikke klarer det og halter nesten på heltid. ( venter på mr osv, for å vite hva det er) MEN, jeg har prøvd ut sykling blant annet, men syntes det er litt kjedelig og dermed ønsker jeg tips fra dere om hva type kondisjonstreninger jeg kan gjøre som ikke " belaster" kneet, og då gjelder det hvor du demper foten hardt som ved løping. Håper dere er til hjelp... Syntes virkelig dagene blir tomme når jeg ikke får utført det jeg vanligvis gjør :-/
  3. Jeg lurer på noe. Jeg spiser rundt 13-1400 kalorier om dagen. (Lavkarbo og). Men viss jeg en dag i uka spiser 2000-2200 kal, men fortsatt samme type mat bare mer. Går det utover vekten/dietten ? Merker vekten går opp mot 2kg opp dagen derpå. (Men det kan vel være blant annet vann?) ser frem til gode svar ang dette
  4. Aktivitetsnivået mitt er normalt. Går fjelltur hver søndag, men trener nesten aldri. Jeg jobber, studerer og er egentlig alltid i en liten form for bevegelse. Grunnen til at jeg ikke trener er fordi jeg ikke har tid. hvor Mye er det kroppen min treng hver dag då? 1300 minimum?
  5. Jeg trener ikke, men begynte med 1500 og det fungerte ikke. Samme gjelder 1300! Er 167cm og veier 53kg er nok derfor jeg må ha det såpass lavt.. Det jeg og lurer på er ang hvordan jeg skal holde denne vekten etter diett, siden jeg er ferdig.
  6. Har vært på diett lenge , altså siden januar. Inntaket har logget på 1000-1200 kalorier om dagen. Og idag har jeg spist 2400 kalorier. Det var kun sunn mat, men mye kalorimessig. Og lite karbs. Det jeg lurer på er om vekten suser opp på grunn av det? Det er jo faktisk dobbelt så mye som jeg er vant til.
  7. Heisann Dietten min har vært på 1000-1300 kalorier om dagen. De tre siste dagene 1100. Dietten har vært helt normal, men veldig lite sukker og karbs. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg skal endre kostholdet igjen uten å legge på meg. Dette blir nok det vanskligste. Begynte i januar, så har vært en lang diett. Noen tips til hva jeg kan begynne å endre på/gjøre? ( jeg er veldig slank, så tror kansje jeg har lett for å legge på meg)
  8. Igår hadde jeg en skikkelig spisedag. Spiste ca 3500 kalorier eller kansje litt mer, men ikke over 3700 vertfall! isåfall jeg er slank fra før av,men vil gjerne unngå å legge på meg. for å ikke legge på meg er det sånn at jeg skal spise mindre idag då? isåfall hvor lite? eller enkelt og greit hva må jeg gjøre for at det overskuddet ikke blir om til fett? det er lørdag og frister helt ærlig lite å trene cardio
  9. det hørtes helt rett ut det du sier får se hva tiden bringer. Jeg tror på at det er fullt mulig å nå gode resultater uten å måtte være under et normalt dagsbehov =)
  10. okei :-)) jeg legger ikke på meg av 2000 kal om dagen . . bruker og målebånd og ikke vekt, så ser egentlig bare frem til å se litt fremgang takk for de brae svarene foresten!
  11. ååå, der fekk jeg det helt med meg hørtes greit ut det då! =) Og en liten ting til? altså 2000 kal om dagen + forbrenner vekk 600 på trening = underskudd ?
×
×
  • Create New...