Gå til innhold

Jeff Seid, natty or not

Benjamin J

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er ikke natty. Han er en ubrukelig idiot. Skulle tro han var sarkastisk, men han er bare stokk dum. Og den treningsklisjéhistorien hans om fotballskade og hoppet på bygging og fant suksess der gjør det heller ikke bedre. Tipper han hoppet på vitamin T rundt 16-17-åra. Det er også kunstig å se forskjellen på mange bilder der han åpenbart er av/på kur. Hvis det skulle være mer tvil, så forteller han at han bygger muskler når han ligger på 1800-2000 kcal.

gYh4d7a.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke natty. Han er en ubrukelig idiot. Skulle tro han var sarkastisk, men han er bare stokk dum. Og den treningsklisjéhistorien hans om fotballskade og hoppet på bygging og fant suksess der gjør det heller ikke bedre. Tipper han hoppet på vitamin T rundt 16-17-åra. Det er også kunstig å se forskjellen på mange bilder der han åpenbart er av/på kur. Hvis det skulle være mer tvil, så forteller han at han bygger muskler når han ligger på 1800-2000 kcal.

gYh4d7a.png

Hater. Sånn ser jeg også ut etter noen måneder med 2000 kcal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Folk som sier de har trent siden de var 12 bare fordi de kanskje har rørt seg siden de var 12 er så idiotisk. Det er bare noe folk som har oppnådd for mye, på for kort tid tror det hjelper å si. Vis meg 12-åringen på 5-splitt etc... Et desperat forsøk på å "pynte på historien"

2) Jevnt over, opp og ned konsensus blant "Internettheltene" er at han er for ung, for definert, for tørr og for dum til å være naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men husker godt da Ian McCarthy la ut statusoppdatering på NBB fb fanpage som lød slik "People actually think that they need drugs to look like Matt Ogus?"

Jeff er kanskje en litt annen historie.

Forfriskende lenge siden jeg har hørt om Ian McCarthy, han var en slitsom type. Når det er sagt, så må jo Mr. Ogus bedrive med noe som koster skjorta, ja siden han driver å tar av seg skjorta å lager G4P bicep worship videoer "i all hemmelighet" :) Neste er vell en grapefruit :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myr

Viker som du har god kontroll på dette, spør derfor om hva du tror om Josef Rakich? Har en vill fysikk, lav fettprosent og en bra styrke. Legger ved noen filmer og noen bilder:

Han trener 2timer x6 i uka, og trener en og en kroppsdel slik jeg har forstått det.

Josef+Rakich+%25289%2529.png

b4d7e68796bb0aa2768e28ca52324b31.jpg

Lurer også på om Steve Cook er clean, virker som en svært bra type, men samtidig er jo han i det riktige miljøet for foskjellige kurer..

20b3369611a9fc7327cfd7d940ff4494.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, gutta bruker sikkert både morsmelkerstatning og androgene hemorroider for alt jeg vet. Men ingen av de var voldsomt store, derimot har de en lav fettprosent. Sistnevnte er vel det mest imponerende. IMO er ikke størrelsen "avslørende" her jmf bildene. Mye som ser stort ut med lav nok fettprosent.

Om DU klarer det er forsåvidt en helt annen sak, genetikk har utrolig mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myr

Viker som du har god kontroll på dette, spør derfor om hva du tror om Josef Rakich? Har en vill fysikk, lav fettprosent og en bra styrke. Legger ved noen filmer og noen bilder:

Han trener 2timer x6 i uka, og trener en og en kroppsdel slik jeg har forstått det.

Josef+Rakich+%25289%2529.png

b4d7e68796bb0aa2768e28ca52324b31.jpg

liten kar uten lats, bein og biceps...hvis han ikke er rein syns jeg direkte synd i han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeff said, Steve cook, Greg plitt osv osv.. ALLE bruker AAS og helt sikkert GH også.

Det ser man ganske enkelt om man ser på noen punkter:

*Fettprosenten= 0 året rundt. Med den massen de har, sier det seg selv at det er klin umulig natty å holde året rundt og i tillegg bli større og sterkere. Dette gjelder mest Veksthormoner, som regel det som blir brukt for å virkelig holde fettprosenten i sjakk.

*Androgene soner. Skuldre, nakke og bryst er som regel veeldig fyldig og runde. Dette er fordi den delen av kroppen har mange reseptorere som gjør at det fylles ekstra godt ut nærmest uten å trene de når man bruker visse typer AAS.

*Alder treningsmetoder og mengder. Å Se sånn ut i en alder av18- 20 år, ripped to the bone er umulig å oppnå natty uansett om han ble født med ei vektstang i hendene.

*Blodårer, Ja noen har tydelige blodårer nærmest hele tiden, men når det ser ut som den sprenges uten å i det hele tatt har trent sier det sitt. AAS bidrar veeeldig til økt vakularitet og setter definitvt spor når det kommer til blodårer.

* De er knallharde og har synlig pump uten å ha trent. Igjen, AAS sørger for fylde, og hard muskelatur døgnet rundt.

*Muskelfibrer. Når man konstant ser selve muskelfibrene både i skuldre, bryst og lår uansett om man har 7 eller 15 i fettprosent, uansett om man er bløt eller hard.

* Formen er opp og ned. De går fra å ha skikkelig fylde, blodsprengte årer, til å bli litt mindre hard, blautere og ikke like rund i muskelaturen. PÅ kur---> AV kur. (De går nok aldri helt av, men kjører perioder med mye høyere doser osv)

NOEN punkter i farta som KAN være indikatorer.

Uansett om dem bruker eller ikke, dem har jobbet KNALLHARDT og følgt ufattelige gode planer både trening og kostholdsmessig. Genene dems er også naturligvis veldig gode og har mye å si.

Tør påstå at uansett hvor mye mannen i gata boler, har de ikke kontroll og disiplin nok eller genene til å oppnå kroppene til de overnevnte på den tiden de har.

Alle disse har min fulle respekt, deres valg om de bruker. De har fremdeles jobbet ræva av seg. Så det spiller egentlig ingen rolle om de bruker eller ikke.

Dette var ikke ment som ett hat mot dem eller de som bruker, men mer som enn oppvekker for 16-17åringer som kommer og vil bli jeff seid. Nei, du kan ikke bli som han med mindre du er klar for å trøkke i deg ett lite apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfriskende lenge siden jeg har hørt om Ian McCarthy, han var en slitsom type. Når det er sagt, så må jo Mr. Ogus bedrive med noe som koster skjorta, ja siden han driver å tar av seg skjorta å lager G4P bicep worship videoer "i all hemmelighet" :) Neste er vell en grapefruit :p

Syns det var dritkult da Ian McCarthy begynte å henge ut folk med feil info i videoene sine. Kort tid etterpå var det flere youtubers som slettet videoer og brått begynte å advokere helt andre ting enn det de opprinnelig gjorde. Du er ikke den eneste som syns han var slitsom, dør hver gang jeg ser denne:

http://www.youtube.com/watch?v=yuFcz0Mrco8

Visste det var et eller annet som lå bak da Mr. Ogus solgte G4P og L4P singlets :)

Hahahaha! Nei får håpe han ikke tar en Kai vel :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...