Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sorry, måtte bare kommentere hvor nøyaktig du målte! Creds til deg for at du faktisk gidder, haha

Hehe! Måler ikke løk og agurk og sånt som ikke er kaloritett da til mitt forsvar.:roflmao: Skal ned i vekt, så her er nøyaktighet viktig :p

Annonse

I går hadde jeg laksefilet med salat og søtpotetmos. Konkluderer med at jeg ikke liker søtpotet.. Den var altfor søt :hungover:

Jeg liker ikke søtpotet som i mos, men som fries med litt chili og masse maldonsalt på er den digg. Eller bakt med tacokjøttdeig inni. Den må altså kombineres med noe salt slik at smaken balanseres ut ;)

Annonse

To stk. tortillas fylt til randen med masse grønt, hjemmelaget tsatziki og pulled turkey. Hjemmelaget softis av fryste bananer og bourbon-vanilje til dessert. :love:

[ATTACH]162372[/ATTACH]

post-36475-14441002261049_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...