Gå til innhold

Chemtrails-dokumentar på tv.no


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det som er så herlig ironisk med en del konspirasjonteoretikere er at de ikke er kritiske i det hele tatt og lider av massiv confirmation bias. Kjempekritiske til alle offisielle forklaringer og teorier, minimalt kritiske til konspirasjonsteorier.

Jeg forventer svar i form av en lang Youtube-video eller et bilde med noe tekst (som er å regne som BEVIS for hva enn som står skrevet) :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så herlig ironisk med en del konspirasjonteoretikere er at de ikke er kritiske i det hele tatt og lider av massiv confirmation bias. Kjempekritiske til alle offisielle forklaringer og teorier, minimalt kritiske til konspirasjonsteorier.

Jeg forventer svar i form av en lang Youtube-video eller et bilde med noe tekst (som er å regne som BEVIS for hva enn som står skrevet) :whistle:

Det er jo slik man blir konspirasjonstulling, man avfeier alt på samme grunnlaget som man tviholder på en overbevisning. "Forskere er kjøpt og betalt, men se på DENNE studien!", kildekritikken er fullstendig fraværende som gjør at når først døra er på gløtt for chemtrails, kornsirkler, havfruer og lignende, så er veien kort til holochaustfornektelse og andre stygge og noen ganger farlige tanker.

Samt tabloidpressen og blogger > anerkjente peer-reviewed tidsskrift og fagmiljøer, eller hva de kaller "eksperter".

Det er vanskelig å hjelpe noen som er fast bestemt på å beholde sin vrangforestilling, og som du er inne på, puster confirmation bias :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy M: Uansett om du har det gøy eller har et poeng her, så minner jeg det på at en av premissene for å få ha en konto og delta her er at man faktisk formulerer egne svar og ikke bare poster bilder og filmer.

-Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy M: Uansett om du har det gøy eller har et poeng her, så minner jeg det på at en av premissene for å få ha en konto og delta her er at man faktisk formulerer egne svar og ikke bare poster bilder og filmer.

-Mod

Slik som i denne tråden: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/bilder-som-f%C3%A5r-deg-til-%C3%A5-roflmao-gtfih-for-luulz-pics.73/page-724 ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...