Gå til innhold

Chemtrails-dokumentar på tv.no


Anbefalte innlegg

Om du ser på Tommy`s historikk på forumet, eventuelt Tommy Miland tilbake til 2012 så er det samme person som har hatt noen runder ang. salt, detox og melk, hvor bl.a Vegard L ble bedt om å redegjøre for kilder til at detox var tull, mens han selv linket bloggposter for å "provosere fram en debatt". Bare sånn apropos før du forventer for mye saklighet

Jeg husker de postene der ja, om det er samme person blir jo sagaen en litt annen:/

Kan man med utgangspunkt i denslags påstå at konspirasjonsteorier innen melk og salt kan fungere som gateway-teorier til langt grovere misbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ser på Tommy`s historikk på forumet, eventuelt Tommy Miland tilbake til 2012 så er det samme person som har hatt noen runder ang. salt, detox og melk, hvor bl.a Vegard L ble bedt om å redegjøre for kilder til at detox var tull, mens han selv linket bloggposter for å "provosere fram en debatt". Bare sånn apropos før du forventer for mye saklighet

Ops! Avslørt... Det var jo synd. Var jo så godt i gang her.

Men artig å se utviklingen i tråden da, og hvordan folk oppfører seg.

Anyways: Ignorance is not bliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geoengineering has solid science behind it, is talked about by government and has been performed for many reasons in the past. Trying to deny it at this point is simply being ignorant. Trying
really, really
hard to deny it just outs an account as being dishonest.

Dette viser litt av tankegangen til konspiser: Det kan være en kjerne av sannhet i en konspirasjonsteori som så blir blåst helt ute av proporsjoner. Ta f.eks. cloud seeding. Dette blir til chemtrails og en konspirasjon om at myndighetene og Makta Bak Makta sprer giftige kjemikalier for å kontrollere og drepe befolkningen. Det samme med aspartam: Giftig kjemikalie for å sykeliggjøre eller drepe befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at ondsinnende myndigheter angivelig har manipulert været og klimaet – noe som ville krevd enorme ressurser og et stort antall involverte parter – til egen befolknings ugunst siden 40-tallet, uten at én eneste politiker, akademiker eller praktiker fra det private næringsliv i ett eneste land som er involvert i denne hemmelighetsfulle praksisen har kommet ut og sagt noe eller lagt frem bevis. Hvor har geoengineering-Snowden gjemt seg de siste 70 årene, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at ondsinnende myndigheter angivelig har manipulert været og klimaet – noe som ville krevd enorme ressurser og et stort antall involverte parter – til egen befolknings ugunst siden 40-tallet, uten at én eneste politiker, akademiker eller praktiker fra det private næringsliv i ett eneste land som er involvert i denne hemmelighetsfulle praksisen har kommet ut og sagt noe eller lagt frem bevis. Hvor har geoengineering-Snowden gjemt seg de siste 70 årene, mon tro?

Det er sikkert de 97% i IPCC som slår fast at klimaendringene er (i stor grad) menneskeskapte som står bak, siden det er de som styrer klimaet vet de jo at det er menneskeskapt. DUH! De er jo bare ærlige! Usmakelig at de skal manipulere klimaet slik at vi kanskje må skape en bedre, grønnere og mer bærekraftig verden når vi kanskje kunne unngått det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gud, nå fant jeg et nytt favorittforum.

"The last time I knew an alien race has been camping out on our moon, to eventually take over the Earth. That's where we get into the celebrity fascination with the "one eye" and black cubes -- and Satan (Saturn). B/c they know about it, but agree with it. That's how they get paid, ya know? If they give their deuces out to the black cube."

Og ikke minst: I visited the moon matrix with my soul in the 4th dimension.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, til det kan jeg ikke si annet enn:

"I have found out we are all children of the Creator of Everything. The Sun in the sky is a communication-contact center-"middle man" between it and all things in the solar system. The Creator is Light, it created everything. Everything, even this duality system, it serves a purpose. My experience with The Sun began when I stopped eating meat because I love all living creatures. They were not put here to eat, they are The Creators children. Plants and trees are as well. I only eat the trees/plants fruits, or plants that have died at harvest from natural causes, the same way the worms and bugs will eat me upon my death someday. I also do not cut down trees or support such enterprises. I only use fallen wood. I also respect all minerals and rocks. I am healthier, stronger mentally and physically because of this. I am a Son of The Creator of Everything."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, nå fant jeg et nytt favorittforum.

"The last time I knew an alien race has been camping out on our moon, to eventually take over the Earth. That's where we get into the celebrity fascination with the "one eye" and black cubes -- and Satan (Saturn). B/c they know about it, but agree with it. That's how they get paid, ya know? If they give their deuces out to the black cube."

Om dette var midt i blinken for deg, kan jeg anbefale den litterære godbiten fra Gry Jannicke Jarlum, "Du er jeg". Den kom ut en gang på 90-tallet og bør være mulig å få tak i på et antikvariat. Her forteller Gry Jannicke om hvordan Berloz fra plan 4 i Universet transformerte hjernen hennes så den skulle kunne ta i mot de enorme mengdene med kunnskap som han overførte til henne. Grunnen til at vi andre ikke er i stand til å fatte det samme som henne er at vi både er litt teitere i utgangspunktet samt at vi ikke er så heldige at vi har fått transformert hjernene våre til å jobbe under høyere trykk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs eller legger du ut disse klippene som en parodi Tommy M?

Poe's law

From Wikipedia, the free encyclopedia

Poe's law, named after its author Nathan Poe,[1] is an Internet adage reflecting the idea that, without a clear indication of the author's intent, it is difficult or impossible to tell the difference between an expression of sincere extremism and a parody of extremism.[2]

The law and its meaning[edit]

Poe's law, in broader form, states:

Without a blatant display of humor, it is impossible to create a parody of
extremism
or
fundamentalism
that someone won't mistake for the real thing.
[3]

The core of Poe's law is that a parody of something extreme, by nature, becomes impossible to differentiate from sincere extremism. A corollary of Poe's law is the reverse phenomenon: sincere fundamentalist beliefs can be mistaken for a parody of those beliefs.[3]

History[edit]

The statement called Poe's law was formulated in 2005 by Nathan Poe on the website christianforums.com in a debate about creationism. The original sentence read:

Without a winking
smiley
or other blatant display of humor, it is utterly impossible to parody a
Creationist
in such a way that
someone
won't mistake for the genuine article.
[4]

The sentiments expressed by Poe date back much earlier – at least to 1983, when Jerry Schwarz, in a post on Usenet, wrote :[5]

8. Avoid sarcasm and facetious remarks.

Without the voice inflection and body language of personal communication these are easily misinterpreted. A sideways smile,
:)
, has become widely accepted on the net as an indication that "I'm only kidding". If you submit a satiric item without this symbol, no matter how obvious the satire is to you, do not be surprised if people take it seriously.

Another precedent posted on Usenet dates to 2001. Following the well-known schema of Arthur C. Clarke's third law, Alan Morgan wrote:[6]

"Any sufficiently advanced
troll
is indistinguishable from a genuine
kook
."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poe's law

Tipper Tommy M har det akkurat passe festlig med å få en opphisset reaksjon av andre. Da virker jo smileys o.l. mot sin hensikt, for det viser jo at han kødder. Så lenge noen hisser seg opp over andres "meninger", og biter på gang etter gang, så fortsetter folk som Tommy å fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Tommy M har det akkurat passe festlig med å få en opphisset reaksjon av andre. Da virker jo smileys o.l. mot sin hensikt, for det viser jo at han kødder. Så lenge noen hisser seg opp over andres "meninger", og biter på gang etter gang, så fortsetter folk som Tommy å fiske :)

"Any sufficiently advanced troll is indistinguishable from a genuine kook."

Vi kan med andre ord ikke avgjøre om han er et troll eller en genuin konspirasjonsteoretiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Any sufficiently advanced troll is indistinguishable from a genuine kook."

Vi kan med andre ord ikke avgjøre om han er et troll eller en genuin konspirasjonsteoretiker.

Om du ser på Tommy`s historikk på forumet, eventuelt Tommy Miland tilbake til 2012 så er det samme person som har hatt noen runder ang. salt, detox og melk, hvor bl.a Vegard Lble bedt om å redegjøre for kilder til at detox var tull, mens han selv linket bloggposter for å "provosere fram en debatt". Bare sånn apropos før du forventer for mye saklighet

Ops! Avslørt... Det var jo synd. Var jo så godt i gang her.

Men artig å se utviklingen i tråden da, og hvordan folk oppfører seg.

Anyways: Ignorance is not bliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL: http://www.naturalnews.com/047101_ebola_colloidal_silver_government_seizure.html

Folk sender sølvvann for å bekjempe ebola og blir butthurt når myndigetene ikke anser det som et behandlingsalternativ til MEDISIN. Så da er jo veien kort med å konkludere med at WHO tjener på døde afrikanere. Jeg blir så provosert av slike mennesker.

Så slik som det fungerer er:

Jeg lager et brygg av flaggermusvinger, kobberstøv, urin og en halv hubba bubba og koker dette ned med olivenolje. Heller det på en krukke og sender det til afrika da jeg MENER det tar knekken på ebola. Jeg påstår til og med at alle andre tar feil da de ikke har testet dette direkte på pasienter. Gørra mi blir stoppa på grensa da det ikke anses som medisin, og jeg tolker det som et tegn på at det MÅ virke ellers ville det ikke blitt stoppa. Så konklusjonen er, WHO hater Afrika.

jepp, sånn går dagene i alternativland... Det jeg føler er neste steg er at de som selger sølvvann selv drar til Liberia, lar seg smitte, og beviser at de kureres UTELUKKENDE ved hjelp av medbragt sølvvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...