Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.tv2.no/2014/01/29/underholdning/marthe-sveberg/hvordan-overleve/5265135#.UujxOPnsS70

Anne-Lie (53) lever av å be for andre

– Jeg kan gå en tur og be for ting jeg møter, eller bare være stille og be for mennesker eller situasjoner. Hvis jeg leser i avisen eller hører på radioen at det har skjedd noe vondt, for eksempel et drap, så ligger det veldig naturlig for meg å be for de som er i sorg og at Gud kan komme med trøst, forteller hun.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....

Also, om hun mener det funker, kan hun ikke heller be om at ingen flere blir drept, en at hun liksom skal komme med et plaster på såret i ettertid?

Also, snakk om kronidiot og egoist. Andre går igjennom det verst tenkelige, og opplever kanskje den største sorg man kan, men her sitter hun å mener at hun hjelper på.

Ta å doner noen kroner til UNICEF di fetta, så får vi se kor villig du e på å hjelpe andre når det faktisk koster deg noe i form av penger eller innsats....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trans Woman Dares Bible-Quoting Councilman to Stone Her to Death

...

........But none were quite as bold as Pamela Raintree, a transgender woman. Raintree called out the Bible-quoting councilman, daring him to stone her to death.

"Leviticus 20:13 states, 'If a man also lie with mankind as he lieth with a woman, they shall surely put him to death,'" Raintree began. "I brought the first stone, Mr. Webb, in case that your Bible talk isn't just a smoke screen for personal prejudices."

http://www.advocate.com/politics/transgender/2014/01/17/trans-woman-dares-bible-quoting-councilman-stone-her-death

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At ikke disse ekstremreiligøse blir calla på rett ut rasisme pakka inn i bibelvrøvl bare fordi man må "respektere deres tro"

Ray Fuckhead Comfort

1620900_809499352408827_510749097_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan si mye om plassen og nytten til religion, men som kjernen for en debatt i helsevesenet? En forestilling om at medisinsk personell skal kunne nekte abort basert på religiøse overbevisninger bør virkelig ikke underholdes engang.

#gudmågå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...