Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett heile. Ingenting Eric Hovind kommer med er verd å se. Kommer ca alltid med de samme argumenta og danser rundt mens han vrir på ordlyden til de han "debatterer".

Thunderf00t er knall tho.

Jeg tror kanksje du overvurderer verdien av en time i mitt liv;). Skal ha den som bakgrunnsunderholdning mens jeg steiker opp til noen gainz.(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her eirich, for å glemme diskrimineringen i Arizona:

http://www.vgtv.no/#!/video/78075/ugandas-president-om-homofili-det-er-ganske-alvorlig

Lov som gjør at man kan bli dømt til livstid for å være homofil ble innført i Uganda. Hør på denne fjotten av en mann når han snakker om det mens han signerer.

Dere har sikkert, som meg fulgt med på dette en stund, men det er fortsatt litt uvirkelig at dette faktisk er blitt en lov. Minnner meg om holdningene i denne videoen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter liksom å tro det.....

Jeg har fortsatt stor nok tro på menneskeheten til at denne loven ikke kommer til å bli innført. Jeg tror til og med amerikanere dypt inne i kreasjonisttankegang klarer å gjenkjenne dette som et helt fantastisk dårlig lovforslag.

Men igjen, Uganda har nettopp vist at verre lover enn dette kan bli innført i 2014.

Det er når lover som dette diskuteres seriøst at jeg begynne å tenke at stemmerett og mulighet til å bli stemt på burde kreve IQ-test sammen med en test i moralfilosofi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt stor nok tro på menneskeheten til at denne loven ikke kommer til å bli innført. Jeg tror til og med amerikanere dypt inne i kreasjonisttankegang klarer å gjenkjenne dette som et helt fantastisk dårlig lovforslag.

Men igjen, Uganda har nettopp vist at verre lover enn dette kan bli innført i 2014.

Det er når lover som dette diskuteres seriøst at jeg begynne å tenke at stemmerett og mulighet til å bli stemt på burde kreve IQ-test sammen med en test i moralfilosofi.

Samt en test der du får utlevert to bøker, grunnloven og din eventuelle religiøse bok, så får du velge hvilken du skal sverge troskap til. Velger du bibel, koran eller lignende er det bare å klippe i stykker stemmeseddelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creationtoday. Eric Hovind. Forstår ikkje at eg gidder, han sier det samme kver gang.

Det er jo umulig å svare noe vettig på det han spør om, da det han spør om i seg selv er bare tull.

"How much knowlage is there in the universe"

like wtf dude....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt en test der du får utlevert to bøker, grunnloven og din eventuelle religiøse bok, så får du velge hvilken du skal sverge troskap til. Velger du bibel, koran eller lignende er det bare å klippe i stykker stemmeseddelen

Ganske bra system bortsett fra at det ikke er noe bra å sverge troskap til noe som helst, inkludert en grunnlov, uansett hvor bra boken/troen/ideologien er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra system bortsett fra at det ikke er noe bra å sverge troskap til noe som helst, inkludert en grunnlov, uansett hvor bra boken/troen/ideologien er.

Ser den, får korrigere til "hva legger du til grunn" / veier tyngst for deg mht lov og rett i samfunnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...