Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var et skikkelig stråmann-o-rama. Alle kritikkene mot Dawkins er bare misrepresentasjoner.

For en tulling.

Blir gjerne slik, når man ikke har argumenter, lager man stråmenn av motstandernes, og angriper disse. Eller kanskje det enda mer vanlige, angripe person fremfor sak.

Med fare for å føre denne tråden tilbake til den mer seriøse avsporingen vi hadde tidligere, så er jeg uansett nødt til å spørre: Er det noen av dere som har lest "An Appetite for Wonder: The Making of a Scientist", som er basis for mye av kritikken som rettes mot Dawkins i dette innlegget?

Hvis så; fair enough. Hvis ikke, så er det ikke akkurat innleggsforfatteren som er skyldig i å lage stråmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å føre denne tråden tilbake til den mer seriøse avsporingen vi hadde tidligere, så er jeg uansett nødt til å spørre: Er det noen av dere som har lest "An Appetite for Wonder: The Making of a Scientist", som er basis for mye av kritikken som rettes mot Dawkins i dette innlegget?

Hvis så; fair enough. Hvis ikke, så er det ikke akkurat innleggsforfatteren som er skyldig i å lage stråmenn.

Jeg har ikke lest den siste boken, men jeg har lest 4-5 av de andre. Kritikken som rettes mot Dawkins er i stor grad mot argumenter som er inkonsistent med det jeg har hørt og lest at han presenterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good work anti-science morons: http://iacknowledge.net/due-to-the-growing-anti-vaccine-movement-u-s-measles-cases-have-tripled-this-year/

Utbrudd av meslinger tredobblet i 2013.... CDC peker på anti-vaksinekretser som kilden (no shit)

Ganske fantastisk og tenke på at hele anti-vaksine hysteriet begynte på grunn av en artikkel i det medisinske bladet The Lancet som var skrevet av en lege som var, you guessed it, betalt av anti-vaksinegrupper ;)

The idea that vaccines cause autism comes from a 1998 scientific paper published in the Lancet medical journal and written by a man named Andrew Wakefield who was a doctor but is no longer because his license was revoked in 2011 as the result of “serious professional misconduct.” His paper hasn’t fair any better. Almost immediately, the scientific community gave Wakefield’s research a collective “something don’t smell right.”

Ignorance is its own punishment...

Aaaaaaand take it home, Dr. House!

http://www.youtube.com/watch?v=L0yXn9XA-5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...