Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ klarte kanskje 30 sekunder, æ har ikke ord over kor irritert æ blir over sånt tøv!

Får bare sitere en av mine nye seriehelter "Chole" i True detective når han kommer til en samling kristne:

Marty, what do you think the IQ of this group is?

Hart responds:

Can you see Texas from up there on your high horse? What do you know of these people?

Cohle: Just observation and deduction. I see a propensity for obesity, poverty, a yen for fairy tales, Folks putting what little few bucks they do have in a wicker basket that’s being passed around. I think it is safe to say that no one here is going to be splitting the atom.

So Cohle doesn’t think all that much of this group. Hart defends them.

Hart … Some folks enjoy community, the common good…

Cohle: If the common good got to make up fairy tales then it’s not good for anybody… if the only thing keeping a person decent is a divine reward, then brother, that person is a piece of shit.

Later in the car -

Cohle: Transference of fear and self-loathing to an authoritative vessel is a catharsis. Certain linguistic anthropologists think that religion is a language virus that creates pathways in the brain that dull critical thinking…

http://www.youtube.com/watch?v=_RfUj09pWfM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.usatoday.com/story/news/nation/2014/02/17/arkansas-teen-murder-egging-prank/5565739/

...Little Rock police said 48-year-old Willie Noble came out his house about 1 a.m. Saturday and fired into a Hyundai Sonata packed with seven teenagers after they had dumped eggs and leaves on his son's car. The mischief, which followed a night at the movies, was payback for an unspecified Halloween prank Noble's son had played on the teens, KTHV-TV reported.

.....The community is divided over who was to blame for the tragedy. Some hold Noble responsible, while others point the finger at parents who let their children be out so late.

aM1vVvP_460s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://edition.cnn.com/2014/02/21/us/arizona-anti-gay-bill/index.html?hpt=hp_t1

Religious protection bill ja....

Jeg er så inn i helvettes lei folks religion så tar dette i stikkordsform:

1) det er ikke særlig i tråd med the bill of rights, first amendment, men det er ikke så viktig vel?

2) det er utformet slik at man kan diskriminere på grunn av "sincerly held religious beliefs", noe som åpner for å diskriminere også utover legning, men mot hudfarge, kjønn etc alt etter ens subjektive religious beliefs. Mer også at den er utformet slik at om jeg som ikke-troende kan ikke jeg bruke denne for å nekte servering til religiøse fordomsfulle tullinger jeg ikke ønsker i min butikk.

3) De hyler og skriker om mindre "government", og mer freedom! Men dette gjelder selvfølgelig ikke for andre, her skal "the government" inn på soverommet til folk å diktere ens frihet.

4) Dette ØKER i 2014?

jeg blir så forbanna... Å folk snakker om Sotji og Russland, når våre gode venner i mange stater er VÆRRE, Russland sin lov (selv om formålet er noe annerledes) er utformet i mye mildere ordelag en å åpne for direkte diskriminering.

I 20 fuckings 14 skjer dette enda, at en person kan nektes hotellrom eller en pizza Slice pga. at personen bak disken tror at en eller annen gud han tror på fordi han ble født inn i den tilfeldige religionen har skap denne sultne gjesten "in his image" for så å straffe han for evig. Så skal han faen bli nekta pizza og hotellrom som en del av dette?

Jeg klarer ikke forstå at det er mulig, fuck your religion man, fuck it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva det største problemet er:

Religionen og folkene som tror på den, eller respekten for religionen?

I Norge er det såpass lite respekt for religiøs tro at en politiker som ville foreslått noe slikt tull som denne loven, ville blitt identifisert som det han/hun er, moralsk tilbakestående.

Folk som faktisk kan foreslå at det er greit å diskriminere basert på overtro er innenfor moral på like lavt nivå som kreasjonister er i geologi. Disse meningene burde latterliggjøres, ikke legges inn i lovverket.

Faith in 'Murica reduced..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva det største problemet er:

Religionen og folkene som tror på den, eller respekten for religionen?

I Norge er det såpass lite respekt for religiøs tro at en politiker som ville foreslått noe slikt tull som denne loven, ville blitt identifisert som det han/hun er, moralsk tilbakestående.

Folk som faktisk kan foreslå at det er greit å diskriminere basert på overtro er innenfor moral på like lavt nivå som kreasjonister er i geologi. Disse meningene burde latterliggjøres, ikke legges inn i lovverket.

Faith in 'Murica reduced..

Det ene problemet påvirker det andre, så begge er like store, men å slutte å respektere tullet er det eneste som aktivt kan gjøre noe med det. Det vil slutte å anerkjenne det i skole, lovgivning og samfunnet

Klarte ikke la være å rante om det, så skrev følgende på face ang saken på veggen:

Hele denne saken har egentlig gitt meg svar på noe jeg har lurt på lenge, å til eventuelle venner som måtte føle seg støtt av hva jeg har å si, så får dere slutte og lese. Men jeg vil også minne dere om at dere kan henge med surleppa og trøstespise hvor dere vil, i motsetning til hva deres medmennesker i Arizona kan.

Jeg har jo som mange andre lenge lurt på hvorfor denne almektige guden deres ikke gjør noe med at 1,5 mrd mennesker sulter hver dag, som ikke har rent drikkevann, som dør av lett kurerbare sykdommer, som starter livet med dødelige sykdommer, som undertrykkes, bankes, drepes, utnyttes og selges i en enorm skala hver eneste dag.

Det man sitter igjen med er egentlig to valg, enten er denne gud i stand til å hindre dette, men velger å ikke gjøre det å er derfor en sadistisk drittsekk, eller så registrerer han dette men kan ikke gjøre noe, altså er han impotent og kunne ikke gjort noe av det som hevdes om han.

Men jeg skjønner jo nå at han er opptatt med å bry seg om hvem som får, og hvem som ikke får servering i Arizona. Selv om det hevdes at han skapte disse menneskene i "sitt eget bilde", så er hans følgere meget opptatt av hvem som får spise i resturanten.

Så svaret er at han hverken er ond, eller impotent, men glemsk! Jeg er sikker på at når han og hans følgere får igjennom denne loven i Arizona nå så blir det nok ordnings for de uheldigstilte i verden også! Any day now...

Og flaks for kirkegjengerne i Arizona at den guden de tror på hater akkurat de samme folkene som de selv gjør... go figure

Å da føler jeg meg ferdig med Arizona på lange, lange stunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så "infuriating" at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg fatter virkelig ikke logikken bak lovverket der.

"Logikken" om man kan kalle det det, er i og for seg "forståelig" ut i fra deres syn på ting og tang, men hvordan den tolkes og anvendes er fullstendig bak mål og helt opp til hver enkelt. Derfor disse ekstreme forskjellene.

Merk. Logikk og forståelig er begge satt i " " pga. at det er å være veldig grei å bruke de ordene, hele våpenlovverket og våpenholdningene er så fullstendig blåst at det ikke er til å tro, så slike lover er bastardbarna til gun, Jesus and redneck America nuts som har fått et avkom som klarer å bli politisk representat slik at slikt blir foreslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/

Svensk feminist:

Intercourse is the very means through which men oppress us, from which we are not allowed to escape, yet some instances of or PIV and intercourse may be chosen and free? That makes no sense at all.

Trodde det var slik vi lagde barn jeg ante ikke at alle de gangene man har gratulert den blivende mor med graviditeten og barnet som er på tur så har jeg egentlig slått et slag for undertrykkelse og voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 7:17 er en av de bedre reponsene på spørsmålet "If we came from monkeys, how come there are still monkeys" som jeg har sett.

Det er så sykt skremmende og like så avslørende at noen enda drar "hvorfor er det enda ikke apekatter?" kortet.

Det viser bare EN ENESTE TING, og det er at de ikke har lest, eller forstått en eneste ting om evolusjonsteorien. Så det de tror er et "smart comeback" er egentlig bare den enkleste måten vi kan identifisere de som absolutt over hodet ikke aner hva de prater om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Think about the two qualities that a virus, or any sort of parasitic replicator, demands of a friendly medium, the two qualities that make cellular machinery so friendly towards parasitic DNA, and that make computers so friendly towards computer viruses. These qualities are, firstly, a readiness to replicate information accurately, perhaps with some mistakes that are subsequently reproduced accurately; and, secondly, a readiness to obey instructions encoded in the information so replicated.

  • The second requirement of a virus-friendly environment – that it should obey a program of coded instructions – is again only quantitatively less true for brains than for cells or computers. We sometimes obey orders from one another, but also we sometimes don't. Nevertheless, it is a telling fact that, the world over, the vast majority of children follow the religion of their parents rather than any of the other available religions. Instructions to genuflect, to bow towards Mecca, to nod one's head rhythmically towards the wall, to shake like a maniac, to "speak in tongues" – the list of such arbitrary and pointless motor patterns offered by religion alone is extensive – are obeyed, if not slavishly, at least with some reasonably high statistical probability.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...