Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Flott at mainstream media begynner å benytte litt hardere ordelag

Jeg må legge til mitt eget innlegg at dette er erketypisk kristent høyre i USA.

Han sier at han har freedom of belief, som gir han freedom to act upon it.

Er de så dumme at de ikke skjønner at det er helt korrekt at alle er fri til å tro på hva de vil, vi har ikke tankepoliti. (eller de), MEN det gir deg ikke friheten til å utøve handlinger basert på denne troen om det går ut over andres (fundamentale) rettigheter.

Ja, du kan tro hva du vil, NEI du kan ikke gjøre hva du vil som en følge av det, heldigvis. Derfor er skille mellom "church and state" så uendelig viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Very unique way of performing barbell squats" = 3/4 høyde splittbøy. Fantastisk evolusjon av knebøyteknikk!

Justin Lascek dissa denne for en stund siden: 70sbig.com: A part of me died

Har hørt teorien bak dette noen ganger. Vi lærte også å gjøre kvartbøy da eg holdt på med sprint og mellomdistanse som tennåring. Et av poengene er visst å ikke få for tunge store lårmuskler å dra på, og kun trene den delen av en bøy som er direkte bevegelsesoverførbart til frasparket i et vanlig løpssteg (som ikke er veldig dypt).

Dette har dere sikkert hørt før. Jeg har enda ikke funnet ut om dette har noe for seg, men veldig veldig mange gode løpere gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt teorien bak dette noen ganger. Vi lærte også å gjøre kvartbøy da eg holdt på med sprint og mellomdistanse som tennåring. Et av poengene er visst å ikke få for tunge store lårmuskler å dra på, og kun trene den delen av en bøy som er direkte bevegelsesoverførbart til frasparket i et vanlig løpssteg (som ikke er veldig dypt).

Dette har dere sikkert hørt før. Jeg har enda ikke funnet ut om dette har noe for seg, men veldig veldig mange gode løpere gjør dette.

Jeg kan ikke en dritt om sprinting eller styrketrening for sprintere, så jeg hører stort sett det som blir sagt i ekkokammeret hvor jeg tilfeldigvis befinner meg :whistle: Når det er sagt så foreslår jeg global dødsstraff for kvartbøy eller halvbøy, også for sprintere :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Politiet i USA er litt for triggerhappy. Skyte en ubevæpnet mann i ryggen gjentatte ganger? Come the fuck on. USA: Politimann siktet for drap

Og nå enda et politidrap, denne gangen en ulykke: Eric (44) ble skutt og drept da politimann (73) forvekslet elektrosjokkpistol og håndvåpen

Helt sykt å se han som blir skutt 8 gang i ryggen når han stikker av, og at politimannen hevder selvforsvar helt til filmen dukker opp. Sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Helt sykt å se han som blir skutt 8 gang i ryggen når han stikker av, og at politimannen hevder selvforsvar helt til filmen dukker opp. Sykt

Se fra 3:57

"the suspect charged backwards while shrinking" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...