Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg ikke har hørt om Jim Jeffries. Funny as fuck :D Takk for tips, eirich (y)

On-topic: Det er meslingutbrudd i USA, mye takket være anti-vac crowd. Fox News' Sean Hannity Doesn't Trust Obama's Pro-Vaccination Advice

Æ blir for forbanna av å høre om Hannity at æ klare ikkje se det der, eller skrive bokmål. Satan...

"Fluoride and the 'vaccinations cause autism' thing are like the gateway drugs into tin-foil hat land."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er også.... "fin".

http://deadstate.org/anti-vaccine-doctor-i-frankly-dont-care-if-my-child-gets-other-children-fatally-sick/

Nå skal det jo sies at han ikke er stort til "Doktor" da.

"I prevent and treat cardiovascular disease with good nutrition, not medicines."

Saboterer for yrket mitt gjør han og. GRR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.nrk.no/sorlandet/fylkesmannen-kritiserer-andeutdriving-1.12189944

Fylkesmannen kritiserer åndeutdriving

Arendal kommune får kritikk av Fylkesmannen for at en åndeutdriver fikk slippe til ved en institusjon for psykisk utviklingshemmede. Det begynte med vannårer, men endte opp med utmaning av «klebeånder».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et avskum av en person dette er:

"No person can make interpritation to suit his desires, or her desires" - Immamen som gjør akkurat det for å støtte egne meninger.

Altså...

En person tolker en hellig tekst for å gi grunnlag for sine meninger, og sier i samme omgang at ingen (andre) kan tolke en tekst for å oppnå det samme.

Hykleriet gjennomsyrer alt... En tolkning er per def subjektiv, så hvordan kan man hevde å ha den ene rette tolkningen ? Jo, du må være religiøs og fullstendig avskåret fra rasjonelle tanker... Drittsekk

Jeg kjenner at jeg ikke engang orker prøve være hyggelig når det gjelder slike folk, uavhengig av religion, ideologi etc. Er du en drittsekk blir du behandlet som en. Im done...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"No person can make interpritation to suit his desires, or her desires" - Immamen som gjør akkurat det for å støtte egne meninger.

Altså...

En person tolker en hellig tekst for å gi grunnlag for sine meninger, og sier i samme omgang at ingen (andre) kan tolke en tekst for å oppnå det samme.

Hykleriet gjennomsyrer alt... En tolkning er per def subjektiv, så hvordan kan man hevde å ha den ene rette tolkningen ? Jo, du må være religiøs og fullstendig avskåret fra rasjonelle tanker... Drittsekk

Jeg kjenner at jeg ikke engang orker prøve være hyggelig når det gjelder slike folk, uavhengig av religion, ideologi etc. Er du en drittsekk blir du behandlet som en. Im done...

jeg savner Hitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger Neil DeGrasse Tyson, men når det gjelder religion er jeg ikke med på tankegangen hans. Sitatet under her er selvfølgelig en forenkling, men det viser fint hvorfor ateister finnes og hvorfor noen av de er sinte.

golfers.jpg

Link broken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...