Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Curvy & strong! Ahahahaaaaah! :roflmao:

Men jeg garanterer at hun vil ha en type med sixpack og muskler, fremfor en overvektig partner.

en annen ting disse folka ofte argumenterer med er at "jammen, jeg har perfekt blodtrykk, blodsukker, kolesterol. legen sa at jeg har bedre helse enn mange tynne på min alder". Ja, det kan være at det er det nå, men kom tilbake om fem, ti, femten, tjue år, så skal vi ta en ny titt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.

Og uhyre skremmende.

Sjefen min er amerikaner, og hun sier mange der, inkludert henne, opplever landet nå som langt mer og dyepre splittet enn det var på 60-tallet under borgerettighetskampen.

Det er også viktig å huske på når vi LOLer av de mer LOLbare aspektene ved USA: Det er en hel del oppegående mennesker der også.

Ellers er alltids Doug Stanhope en livsbejaende fyr å høre på når pessimismen tar overhånd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også viktig å huske på når vi LOLer av de mer LOLbare aspektene ved USA: Det er en hel del oppegående mennesker der også.

Ellers er alltids Doug Stanhope en livsbejaende fyr å høre på når pessimismen tar overhånd:

Joda, vi trekker jo frem de mest ekstreme tilfellene her.

Men sjefen har jo utstrakt kontakt med venner og familie der borte som sier dette. Og er fortvilet og redde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det er opptøyer i Baltimore. Og denne ikke-rasistiske patrioten sier i fra...

Dc3QJGb.jpg

Og litt kulturinformasjon:

Det er en stereotype at afroamerikanere spiser mye "fried chicken" og drikker "grape soda" (som er druebrus, ikke det vi kaller grapesoda)

Jeg kan nesten 100% garantere at han der på ingen måte er for "separation between church and state". Ellers er det lol å dra "im no racist but...." å det bildet!

Ikke har han flagget rett vei heller, og det er et hull i det. DISRESPECTING THE FLAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...