Gå til innhold

America ! Fuck yeah !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Ja, den er ikke akkurat koselig å se på. Jeg så den ikke så lenge før jeg så American History X, som jo har lignende tematikk. Også en bra film, verdt å se.

American History X er en av de få filmene jeg kan komme på som jeg så uten å vite noe om den på forhånd og ble positivt overrasket! Meget god film som jeg har sett mange ganger siden den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ateister finnes ikke! De er kun mennesker som har fortrengt sin medfødte kunnskap om at Gud finnes og er overalt. So sayeth the leader of the "Institute of Creation Research". Dessuten så står det i bibelen!

Jeg blir heller aldri lei av argumentet at uten Gud så finnes det ingen moral. Aldri lei. Neida. Kristne har enerett på god moral, må vite. Mind blown på 2:55 om ondskap i verden. At det finnes ondskap i verden er altså et bevis for at Gud finnes. Oh lawd! Thou art cruel, therefore ye exist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Institute of Creation Research er en gullgruve :roflmao: Fra nettsida deres:

ICR’s Approach to Scientific Investigation

The Institute for Creation Research is unique among scientific research organizations. Our research is conducted within a biblical worldview, since ICR is committed to the absolute authority of the inerrant Word of God. The real facts of science will always agree with biblical revelation because the God who made the world of God inspired the Word of God.

All origins research must begin with a premise.1 ICR holds that the biblical record of primeval history in Genesis 1–11 is factual, historical, and clearly understandable and, therefore, that all things were created and made in six literal days. Life exists because it was created on Earth by a living Creator. Further, the biblical Flood was global and cataclysmic, and its after-effects therefore explain most of the stratigraphic and fossil evidence found in the earth’s crust. It is within this framework that ICR research is conducted.

ICR is also committed to peer review. Such a commitment means that we subject our scientific conclusions to others within related scientific disciplines and invite their feedback and critiques, since “iron sharpens iron” in the pursuit of scientific excellence (Proverbs 27:17). ICR encourages scholarship, investigation, and careful scrutiny of origins concepts.

Since scientific evidence is open to interpretation, more than one explanation may be advanced for a particular event or situation. It is expected in the scientific community, secular or otherwise, that a given hypothesis may attract dissenting views. In this case, a scientist who disagrees with another scientist’s work will frequently publish his or her views in the relevant technical journals. The research will continue regardless, and the truth of science supporting Scripture will not be hindered in the least.

ICR’s goal is to comprehend and communicate as accurately as possible the ways in which our great Creator built and sustains the world. He is the source of life, purpose, and all things that exist. It is to God we give the glory because He is our Creator and Savior.

1 Neither evolution nor creation can be scientifically proved, since they are dealing with history instead of repeatable science. For more information on this topic, see “The Nature of Science and of Theories on Origins“ by Dr. Duane Gish

That's science, yo!

Det er rett og slett komisk hvor mye fail man kan komme opp med når man har konklusjonen klar og prøver å få terrenget til å stemme med kartet. Universets oppbygning av tid + rom + materie er sterke hint om at Gud eksisterer som den hellige treenighet. Det refereres til Bibelen her, men det ironiske er at treenigheten er ikke nevnt i Bibelen. Treenigheten ble en greie først med etter konsilet i Nikea i år 325. Jødene, Guds utvalgte folk, tror ikke på treenigheten. Ikke muslimer heller. Det er jo polyteisme, og det er som kjent bare én Gud. Hadde det ikke vært for at 1/4 av amerikanere (holy fuck!) er evangelisk kristne så hadde det vært 100% LOL. Egentlig er det skremmende at så mange går rundt og tror på bat shit crazy greier som Teh Rapture. WTF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

They attacked wages. They attacked pensions. They attacked healthcare. They attacked unions. They attacked education. They attacked science. They attacked financial regulation. They attacked all the pieces that built America’s middle class coming out of the Great Depression. Why? Why go after hard-working people?”

Elizabeth Warren <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/politimann-skjoet-mot-ubevaepnet-par-49-ganger-ble-frikjent/a/23457790/

Politimannen Michael Brelo, som avfyrte 49 skudd mot et ubevæpnet, svart par i Cleveland i den amerikanske delstaten Ohio, er frifunnet for drap.

(Som også hoppa opp på panseret og skjøt ytterligere 15 skudd etter bilen var omringet. Paret var forøvrig ubevæpnet)

Timothy_Russell_s_windshield_is_shown_during_a_mock_up_of_the_cr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos ytringsfrihet: Veldig god artikkel om akkurat ytringsfrihet i VG i dag: Ytringsfrihet uten men. Forfatter tar opp frasen "Jeg er for ytringsfrihet, men....", og viser hvor absurd en slik tanke egentlig er og hvilke konsekvenser det kan føre til. Litt på samme måte som folk som sier "Jeg er (egentlig) imot dødsstraff, men...". Da er du ikke imot dødsstraff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...