Gå til innhold

Musikk til gruppetime 50+


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Hola bros er gurls!

Har en gruppetrening i varmtvann for en gjeng middelaldrende damer og ikke alle var superfan av musikken som lå inne på min spotify, så tenkte å mekke ny spilleliste til damene mine. Stort sett damer i femti- og sekstiåra, men et par yngre og noen skikkelig gamle. Siden forumet her har fasiten på alt regner jeg med dette skal være en smal sak. Tar imot tips til alt de kan like, spotifylink er perfekt, men ikke noe must. Trenger både rolig, middels og litt raskere musikk.

hot-pool-college-girls.jpg

Damene takker, bukker, nikker og neier for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lovisa

Hehe. Dersom eg skal gå ut frå mamma (58) sin musikksmak: Pearl Jam, Red Hot Chilli Peppers og Green Day... :p Veldig hjelpfull, sant? ;)

Men prøv Kurt Nilsen, Bjørn Eidsvåg osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danseband!:headphone:

Christ....

Dette er da mennesker som har vokst opp med haugevis av forskjellig - og bra - internasjonal rock blant annet - også er forslagene trønderrock og danseband? Skyt meg nå :p

Hva med noe Chuck Berry?

Manfred Mann?

The Kinks?

Little Richard?

Buddy Holly?

The Yardbirds?

Pluss noe Cream, Black Sabbath, Rolling Stones eller The Who.

Eller denne råstilige fremført av Jeff Beck og Imogen Heap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst rock`n roll og type up-tempo compilations fra siste 50 år.

ACDC er bra - Jerry Lee Lewis er bra.

Det er egentlig utrolig mye som er bra - men ligg unna Eurovision og Danseband-sjangeren.

Å trigge testosteron nivåene, fremfor å gi næring til østrogen-sfæren kan være et sjakktrekk.

(Derfor tar du med Great balls of fire.)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...