Gå til innhold

Musikk til gruppetime 50+


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Gjest Lovisa
Hola bros er gurls!

Har en gruppetrening i varmtvann for en gjeng middelaldrende damer og ikke alle var superfan av musikken som lå inne på min spotify, så tenkte å mekke ny spilleliste til damene.

Eit spørsmål som kanskje er lurt; kva type musikk spelte du for dei som dei ikkje likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eit spørsmål som kanskje er lurt; kva type musikk spelte du for dei som dei ikkje likte?

Det var en liste med sånn generell litt for alle-musikk. Det meste gikk greit, men hip hop eller ting de ikke klarte å følge melodien var ikke innertiere. Var ikke noe stort problem altså, men tenkte jeg skulle være litt grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Det var en liste med sånn generell litt for alle-musikk. Det meste gikk greit, men hip hop eller ting de ikke klarte å følge melodien var ikke innertiere. Var ikke noe stort problem altså, men tenkte jeg skulle være litt grei :)

Hehe, eg ser for meg ei gruppe med kvinner i 50- og 60-årene som prøver å gjera vatn-aerobics til Eminem... :D

Kva med Coldplay, Keane, Simon & Garfunkel og liknande? Dei har vel ganske grei rytme på ein del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Se for deg meg prøve å instruere det samme. DET er underholdning det!

Eg gjorde det! Ville berre ikkje seia det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg å se i innleggene her at jeg kanskje er mer representativ for musikksmaken for oss "middelaldrende" enn jeg trodde :happy: - men vet ikke om det er representativt for vanntreningsdamer? Min egen (dame, 53) spilleliste for spinning og annen trening ("sykkelmusikk" på Spotify), inneholder blant annet Killers, Dio, Metallica,Nazareth, Prodigy, ZZTop, Rammstein, Iron Maiden, Black Sabbath, Linking Park, Billy Talent, Green Day, Therion, Deep Purple, Katzenjammer, Van Halen, Shiverbone, Type O Negative ... og trives best på spinningtimer med gammel rock og litt heftig musikk, men ikke alle er sånn, da...

Danseband trigger bare aggresjonssenteret mitt... :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker for alle bidrag! Ny spilleliste ble ekstremt godt mottatt med høy schlagerstemning. Intern konkurranse mellom gruppene i å gjette sangene, ene gruppa (dvs ene dama på ene gruppa) tok alle sangene ila 30 sek. Badeand venter i premie!

Hvordan linker jeg til spillelista på Spotify, forresten?

Høyreklikk på lista og trykk copy http-link eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...