Gå til innhold

Anbefalte innlegg

PS ; Det er ikke mulig å få umettet fett til å omdannes til mettet fett ved å varme det opp hjemme på kjøkkenet .

Ellers vil jeg påstå at det er mulig å bli sterkere på kaloriunderskudd (via nevrologisk tilpasninger og et mer samstemt nervesystem),men å bygge muskelmasse på underskudd (med mindre man er voksent overvektig fra før av),er jeg hakket mer skeptisk til.

Men jeg synser nå bare.

Skal man gjøre denslags kreves det spesielt industriutstyr, da må man sette oljen under sterkt trykk og tvinge hydrogengass igjennom oljen til den tar til seg atomene,en såkalt "hydrogeneringsprosess".

Fortsetter under...

Jeg skal legge meg flat på den. Men jeg lever i den troen, og det skader ikke. Det gjør nok bedre enn det skader.

Men uansett, hvorfor må alle og enhver stakkars tråd bli et diskusjonforum? TS spørr om hjelp, jeg bidrar med mitt.

Det er ikke feil å korrigere, for det gjør jo alle uansett, men å korrigere uten å selv komme med konkrete tips/hjelp/råd eller begrunne sine utsagn, skjønner ikke vitsen med det, det er jo latterlig ( sikter ikke på deg Aurelius)

Med mindre jeg sier noe som er helt feil, som før.eks at han skal trene benkpress uavhengig av hvilken posisjon han ligger i og hvordan han trekker skuldrene ned og bak, så skjønner jeg ikke hvorfor folk henger seg opp i små ting.

Om det ikke skader han, så la det være med det. Enkelt og greit.

Siden når ble en fyr på 183 cm definert som "høy"? :p

183cm er jo ganske høyt.

Alle over 175 er høye og alle under 170 er lave, de i midten er normale. :)

Men veier de under 100kg er de tynne..

183cm er jo ganske høyt.

Alle over 175 er høye og alle under 170 er lave, de i midten er normale. :)

Men veier de under 100kg er de tynne..

Tja gjennomsnittshøyden på norske vernepliktige ligger på ca 180 cm. Da er ikke 3 cm over gjennomsnittet så veldig høyt tenker jeg, men godt innefor normalen.

Annonse

Tja gjennomsnittshøyden på norske vernepliktige ligger på ca 180 cm. Da er ikke 3 cm over gjennomsnittet så veldig høyt tenker jeg, men godt innefor normalen.

Gjennomsnittlig høyde for kvinner i Norge er 167,1 cm, mens høyden for menn er 179,9 cm.

Under sesjon i militæret blir det målt høyde på rekruttene. Den viser at menn og kvinner fra Aust-Agder i snitt er høyest med 180,6 cm og 167,9 cm, mens menn og kvinner fra Finnmark er lavest med snitt på 177,3 cm og 164,3 cm.

En granskning av høydedata for året 1761 viste at gjennomsnittshøyden blant menn i infanteriet var 165,3 cm. 14,6 cm lavere enn dagens gjennomsnitt.

http://www.nrk.no/magasin/ikke-redd-for-a-stikke-seg-ut-1.11630345

http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

HJELP JEG ER LAV 173 :(

jeg er 1,95 og fortsatt er tråden helt på villspor!

Det er bare å beklage Rayolen, velkommen til fitnessbloggen. Slik som det her er dagligkost.

Om du spørr om hjelp til what-so-fucking-ever så kan du ta deg faen på at tråden resulterer i krangel om Hitler var jøde eller ikke.

Annonse

Frokost : 2 Skyr (proteiner 32g - karbo 12.8 -fett 0.6g -186 kcal)

Etter Trening, Sardiner i olivenolje. Protein 14.4g karb 0g ,16,8 g fett. Kcal 208 kcal

Middag : 250 g svinekjøtt med grønnsaker.

Kveldsmat : 4 egghviter å 1 skyr.

Det over spiste jeg i går.

Prøver å få jogget 1 time vær dag, med puls på mellom 130-170.

Jogger tidlig på dagen og kjører styrke på ettermiddagen.

Kan det jeg spiser over bremse fett forbreningen min? fins det noe jeg kan gjøre for å forbedre forbrenningen?

Du får i deg alt for lite av mat. ( Du raser ned i vekt om du fortsetter slik) men det gjør musklene også, og kroppen får det ikke bra, og vil ikke fungere som den skal. Om det er det som er målet ditt, og rase ned i vekt, uten å tenke på muskelmasse og generell helse så go for it.

det du spiser nå ligger på rundt 1000 kcal.

Kroppen din spiser seg selv akkurat som du spiser nå. Du burde minst ligge på over 2000 kcal på, og enda mere dager du trener.

Du kan ligge i underskudd dager du ikke trener, 2-300 kcal.

En typisk formel her inne på fordeling av næring er 40/40/20 som jeg ser ofte. % av næringstoffene som skal være av totalen. Protein/Karbs/fett.

Eller så har du antall g pr kg fettfri kroppsvekt osv. Du må nesten velge en innfallsvinkel selv.

Du vil uansett se på kroppen i speilet og vekta relativt fort om noe utvikler seg i feil retning.

Kosttilskudd som jeg vil anbefale

BCAA ( dokumentert effekt, og faktisk en god investering)

Proteinpulver ( kjekt å ha)

Kreatin

Desto renere du spsier desto mere og bedre markante forbedringer vil du se.

Rent vil si at alt lages fra bunnen av, eller er naturlig. På den måten har du også full kontroll på hva du får i deg.

Kostholdsendringer alene er ofte en god start, og mange opplever kroppslige forbedringer bare ved å endre kostholdet.

Desto renere du spsier desto mere og bedre markante forbedringer vil du se.

Rent vil si at alt lages fra bunnen av, eller er naturlig. På den måten har du også full kontroll på hva du får i deg.

Kostholdsendringer alene er ofte en god start, og mange opplever kroppslige forbedringer bare ved å endre kostholdet.

Bare for å være kranglete; lager man en hvit saus hjemme på fløte, smør og krydder vil faktisk en posesaus fra toro kunne gjøre deg mer markant om dette er skillet mellom energioverskudd og energiunderskudd:P

Bare for å være kranglete; lager man en hvit saus hjemme på fløte, smør og krydder vil faktisk en posesaus fra toro kunne gjøre deg mer markant om dette er skillet mellom energioverskudd og energiunderskudd:p

hehe. ofc :) Men den posen fra Toro inneholder mye annet som du ikke har godt av, og det er ikke råvarer.

Forskjellen på naturelt og fabrikat er stor, selv om det er forskjell på energien i de :)

Vel, ikke egentlig.

Ingredienser hvit saus

Hvetemel, stivelse (mais, potet), salt, eggeplomme, sukker, rapsolje, løk, krydder, sennepsfrø.

Jaja, fortsatt prossert mat, ikke råvare :) Fortsatt bedre med råvare :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...