Gå til innhold

rayolen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om rayolen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 29. mai 1989
  1. Frokost : 2 Skyr (proteiner 32g - karbo 12.8 -fett 0.6g -186 kcal) Etter Trening, Sardiner i olivenolje. Protein 14.4g karb 0g ,16,8 g fett. Kcal 208 kcal Middag : 250 g svinekjøtt med grønnsaker. Kveldsmat : 4 egghviter å 1 skyr. Det over spiste jeg i går. Prøver å få jogget 1 time vær dag, med puls på mellom 130-170. Jogger tidlig på dagen og kjører styrke på ettermiddagen. Kan det jeg spiser over bremse fett forbreningen min? fins det noe jeg kan gjøre for å forbedre forbrenningen?
  2. Hei, jeg er på vei ned i vekt. Hvordan vil derre vurderer det jeg spiser under for maksimal fett prosent/vekt nedgang ? Etter som jeg skal ned 8 kg innen slutten av mai,ønsker jeg litt vurdering av det jeg prøver og spise nå for tiden. Trener så og si vær dag,styrke etter fulgt av kardio. Er 183 høy,veier 83 kg og er 24 år. Måltid 1 : 2 Skyr (proteiner 32g - karbo 12.8 -fett 0.6g -186 kcal. Måltid 2 : Hermetiske Sardiner med olivenolje. Protein 14.4g karb 0g ,16,8 g fett. Kcal 208 kcal Måltid 3 : 200 g fisk(200 g kyllingfile) eller 200 g svinekjøtt å frosen brokk
  3. Jeg er 182 høy, fett prosent min er nok høyere en 16 har jeg funnet ut av. Tok en kroppscan. Den var nok ikke helt nøyaktig . Har nok mellom 25-30 i fett prosent. Men jeg tror 15 kg ned appsolutt ikke er for mye.
  4. Hei, har veldig problemer med energien for tiden. Er mye trøtt. Og så har jeg gått in i et veddemål om og gå ned 15 kg på et år. Nå er vekta mi 90 , fett prosent er på 16,2 , vann prosent 60 , kilo muskler 71,7 , fysisk gradering er 6, kilo beinmineral 3,7 , hvile forbrenning 2235 , metabolisk alder 19 og bukkfett 4 . Hvordan må jeg gå fram for og nå målet mitt, Kunne noen eventuelt kommet med noen tips? Eventuelt en diet plan hvor jeg får mye energi og samtidig har mulighet til og reduserer fett prosent?
×
×
  • Opprett ny...