Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ofte kan jeg oppleve at samtalene ikke går så lett, og da orker jeg ikke å svare for å unngå kleinhet. Merker fort om noen må "gulpe" opp noe, kun for å holde en samtale gående. Og som sagt, går ikke samtalen greit, så er det vel ikke noe å satse på?

Annonse

[ATTACH]138018[/ATTACH]

Litt av hvorfor vi kan bli uhøflige på nett...

[ATTACH]138019[/ATTACH]

Smertefullt.

Men jeg synes litt synd på disse mennene også. Ikke alle er sleipe og kvalme. Tipper noen av de er genuint interessert i å møte en bra kvinne, men rett og slett ikke skjønner hvordan de skal oppføre seg eller hva de skal gjøre. :)

Og for menn flest er jo sukker et suckers game, så jeg tipper en del av de blir mer frustrerte av hele opplegget.

[ATTACH]138018[/ATTACH]

Litt av hvorfor vi kan bli uhøflige på nett...

[ATTACH]138019[/ATTACH]

Du schnuppa jeg ser du bor i Drammen og er jente. Skal faktisk innom Drammen i ettermiddag og hente en bil. Du er digg azz. Pule?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...