Gå til innhold

Trenger deg til en kjapp undersøkelse, hvis du beveger deg ute om kvelden


Andy

Anbefalte innlegg

Hadde satt pris på om dere kunne bruke noen få minutter på å svare på denne undersøkelsen som jeg har lagt sjela mi i :D

Det står litt nærmere forklart inne på linken.

Er fort gjort, og selvfølgelig helt anonymt :)

Takk!

https://docs.google.com/forms/d/1LcH-vrYnfxO-2YH4jeTRpWbOj7Z1jtez5OwXh6KZfYI/viewform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Yolo McSwag, Holder ikke på med selve prosjektet direkte, men vi samarbeider med de gutta på NTNU som progger og utvikler dette. Så skriver vi en oppgave om det i et innovasjonsfag, og gir dem litt input på det som omhandler øk./ad. som ikke er helt dems fagfelt. :)

Ojive, det finnes noe liknende som heter bSafe eller noe sånt, men dette prosjektet her skal visstnok bli litt annerledes og bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yolo McSwag, Holder ikke på med selve prosjektet direkte, men vi samarbeider med de gutta på NTNU som progger og utvikler dette. Så skriver vi en oppgave om det i et innovasjonsfag, og gir dem litt input på det som omhandler øk./ad. som ikke er helt dems fagfelt. :)

Ojive, det finnes noe liknende som heter bSafe eller noe sånt, men dette prosjektet her skal visstnok bli litt annerledes og bedre ;)

Fett, dette er sånne prosjekter som faktisk kan bli noe positivt. Om gutta/jentene/dem/det finner på å lage en kickstarter så sleng ut link her, så gir jeg gjerne noen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett, dette er sånne prosjekter som faktisk kan bli noe positivt. Om gutta/jentene/dem/det finner på å lage en kickstarter så sleng ut link her, så gir jeg gjerne noen kroner.

De gutta var klare på at det kom til å være non-profit, men tror de kommer til å legge opp for donasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett prosjekt, men jeg ser jo for meg at med mindre de lager en ekstremt simpel design. Så vil det nesten være lettere å ringe Nødnummeret. De fleste android telefoner kan man jo ringe nødnummeret selv med tastelås på. Skal du åpne appen må du jo låse opp mobilen, åpne appen, så sende ut nødmeldig. Dermed bør det ikke være så mye man kan knote med før du får sendt en melding til andre med appen.

Gi oss en oppdatering om hvordan prosjektet går, dette har jeg lyst å følge med på ( Selv om jeg er en stor stygg mann som aldri i mitt liv har vært redd alene på byen :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...