Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du slanker deg, er det fette på magen så forsvinner sist ?

"Stubborn body fat refers to areas of the body that hold on to fat the longest. Generally speaking, these areas include the lower abs and lower back in men, and the lower body in women. These areas are damn hard to get lean."

Intermittent Fasting and Stubborn Body Fat | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Annonse

Ok, dette er litt flaut..

Når jeg skriver ett innlegg på loggen min, skal jeg skrive det som om jeg kommenterer på loggen min (her jeg skriver i dette sekund), eller finnes det en egen side der man skal skrive inn innleggene?:mellow: Det har vell ikke noe å si, eller?

Ok, dette er litt flaut..

Når jeg skriver ett innlegg på loggen min, skal jeg skrive det som om jeg kommenterer på loggen min (her jeg skriver i dette sekund), eller finnes det en egen side der man skal skrive inn innleggene?:mellow: Det har vell ikke noe å si, eller?

kommentarfeltet ja:)

Annonse

Alright! Jeg har hele tiden bare trent først kardio på elipse/Mølle. Etterfugt med styrke. ca 5 dager i uken. Så snakket jeg med pt den jeg går angående om han kunne sette opp en splitt til meg. Det ble en 2 splitt, men kan brukes som en 3 splitt. Han mener at jeg trener alt for mye. Styrke 3 ganger i uka er MER enn nok. Og at jeg heller kan ta en siste dag til evt langkjøring på mølle. Vil jeg se bedre resultater av dette en hva jeg gjorde tiligerere? Føler jeg trener MYE mindre. Mister jo 2 dager med styrke! Men han mener at hvis man skal ned i fettprosent og trene litt muskler så må musklene få hvile såppass og ?

Jeg ville anbefalt å ikke tenke på det i det hele tatt ;)

2-splitt fire ganger i uka, eller fullkroppsprogram tre ganger i uka er nok styrketrening hvis du vil opp i vekt.

Når du skal ned i vekt kan du derimot senke både volum og frekvens gitt at intensiteten holdes høy, dvs. du må løfte tungt. Forklaringen er at mindre kalorier gir dårligere restitusjon, og det kreves mindre styrketrening for å beholde muskelmasse enn for å bygge. Når du er i kaloriunderskudd vil du ikke klare å bygge noe særlig allikevel, så hør gjerne på PTen. Men for all del, hvis du har lyst til å trene oftere så er det bare å kjøre på.

Fat Loss for Athletes: Part 3 | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

Ahh, Takk for bra svar ;) :thumbsup:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...