Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvor jeg kan få litt tips å sånn hen. Har hatt samme resultater i over en måned. Har på en måte stagnert litt :confused: Fant ikke på vektnedgangs forumet hvor jeg kunne få hjelp. Lurer litt på hva jeg gjør feil når jeg føler jeg gjør alt rett :cool::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor jeg kan få litt tips å sånn hen. Har hatt samme resultater i over en måned. Har på en måte stagnert litt :confused: Fant ikke på vektnedgangs forumet hvor jeg kunne få hjelp. Lurer litt på hva jeg gjør feil når jeg føler jeg gjør alt rett :cool::p

start en ny tråd der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor jeg kan få litt tips å sånn hen. Har hatt samme resultater i over en måned. Har på en måte stagnert litt :confused: Fant ikke på vektnedgangs forumet hvor jeg kunne få hjelp. Lurer litt på hva jeg gjør feil når jeg føler jeg gjør alt rett :cool::p

Kanskje denne hjelper:) Hva du må gjøre når du ikke går ned i vekt på lite mat og mye trening - MyRevolution

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen smarte tips angående hvordan man fryser ned stekte kyllingfiletter. For lat til å steike dem hver dag.

Sier seg vel kanskje selv, men prøv og ikke stek dem helt i hjel så all fuktighet forsvinner. Selvsagt gjennomstekt, men bare akkurat. Når de tines igjen er de dermed ikke tørre som sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forskejll på wheypulverene med hensyn til hvor tørr konsistens de gir bakevarer? jeg brukte for første gang whey (uten karbo og uten fett)i en pannekake. Ble knusktørt til tross for lite pulver og masse væske. Andre pulvere jeg har brukt har også vært lave på fett og karbo men likevel ble det ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det fra man begynner å gå i kalorioverskudd til dette kan sees som økning i fettprosent f.eks?

Si at man spiser i vedlikehold, men en dag klikker helt og inntar et kalorioverskudd som tilsvarer en kilo fat gainz, hvor lang tid vil det ta før dette viser seg på målebånd, scans osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Holdinstrømpebukse i 12 timer= velvet har gnagsår der ingen jenter burde ha gnagsår. Help?

Eight hour kremen heler huden, ellers er aloe vera greit. Føler med deg, auauau....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen smarte tips angående hvordan man fryser ned stekte kyllingfiletter. For lat til å steike dem hver dag.

legg de posjonsvis i poser med strikk på om du vil ha de i fryseren. De holder seg lenge i kjøleskapet. Om du spiser 1 filet daglig er det null problem å bare legge alle i en stor boks. da trenger du ikke huske å ta frem og tine heller. Jeg liker kald kylling så jeg får rask mat på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i forhold til å trene etter å ha gitt blod... Jeg pleier å gi plasma, og da er det null stress å trene samme dag, men i dag ga jeg blod i stedet. Funker det fortsatt å trene i kveld? Tenkte en styrkeøkt i så fall, det kan da vel ikke være noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...