Gå til innhold

Utfordring, hvem kan gå lengst?


Jeanette Strand

Anbefalte innlegg

Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg litt her nå.

Mangler motivasjon til å ut å gå turer, så det jeg tenkte var at jeg kunne konkurrere mot noen.

Altså, man laster ned en eller annen app eller noe som forteller deg hvor langt man går, eller jogger så sammenligner man avstanden etter uken er slutt. Noen som er keen på dette?

Grunnen til at jeg bare vil måle avstanden til å begynne med er at jeg ikke kan løpe eller jogge pga overvekt i starten. Og på denne måten kan flere være med :)

Join in?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endomondo er en finfin app for både Apple og Android.

Last ned og fyll ut info om høyde, vekt, alder og kjønn, velg aktivitet f eks "Gå", sett på telefonens GPS og sett i gang!

Måler distanse, fart, rundetid pr km og kaloriforbrenning (tror ikke den er så himla nøyaktig, men gir deg en pekepinn) og en haug andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg litt her nå.

Mangler motivasjon til å ut å gå turer, så det jeg tenkte var at jeg kunne konkurrere mot noen.

Altså, man laster ned en eller annen app eller noe som forteller deg hvor langt man går, eller jogger så sammenligner man avstanden etter uken er slutt. Noen som er keen på dette?

Grunnen til at jeg bare vil måle avstanden til å begynne med er at jeg ikke kan løpe eller jogge pga overvekt i starten. Og på denne måten kan flere være med :)

Join in?

Liker ideen! Skulle joina nå med en gang, men er i Houston, og er usikker på hvor det er bra/trygt å gå i området der jeg bor. Mulig jeg joiner når jeg er tilbake i Norge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Tregt svar, men en tråd med ett viktig poeng. Jeg og noen av mine venner har intern konkurranse via endomondo. Det viktigste er at man stoler på hverandre a de andre ikke jukser.

Ellers så blir jeg gjerne med på en dag til sommeren med ne lang gåtur. Sist turj jeg hadde var Drammen - Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig en ambisjon om en løpetur annenhver dag fremover. Om det blir en realitet er noe annet, men uansett skal jeg løpe omkapp med hele svigerfamilien 1. juni, så jeg er nødt til å bli seriøs snart :-p Send meg en PM så kan vi finne ut av det? :-) Jeg bruker eksempelvis Endomondo og loggboka her inne til loggføring (dog blir Endomondo mest brukt til løpingen, og loggboka mest til styrketreningen).

Jeg føler uansett med deg, har vært der du er nå, og det tar ofte litt tid før man klarer løpe langt. Men iløpet av ett år har jeg gått fra å klare løpe 700-1000m til å klare en mil uten særskilte problemer :-) You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...