Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med Astrid Kristine her, ene min ble også tatt av en tattovør med en del innabords, men ble så bra så:)

nemmelig, alt kommer ann på tatovøren, noen skulle ikke fått lov til å tatovere i edru tilstand engang, andre kan være møkkings :p

Annonse

1. Få bedre selvinnsikt.

2. Slutte å irritere meg over andre bare for at de lever.

3. Senke aggresjonsnivået.

4. Spise opp CC når jeg kjøper det

5. Huske på at sjokolade aldri er så godt som jeg innbiller meg at det er.

6. Stresse ned (jaddah.. bachelor coming up..)

7. Bli frisk.

- Er jeg sint, irritert, kjeder meg osv skal jeg ta meg en trimtur ute i frisk luft istedenfor å sitte inne og furte.

- Jeg må begynne å drikke mer (vann etc, ikke som i alkohol)

- Har godteri- sukkerstopp

- Komme i form igjen etter en dårlig høst

Det går bare en vei, og det er oppover woohoo :)

Annonse

Slutte å bruke pepsi max som tørstedrikk, drikke vann istedenfor, ikke få barn, trene mer, være smartere økonomisk sett, være sunn osv.. Førstnevnte vet jeg forsåvidt at jeg ikke kommer til å klare å holde. Pepsi max e tingen, sku hadd d i springen. (y)

Målet er å tørre å leve året slik jeg ønsker, ikke slik jeg føler jeg må. Jeg skal bli komfortabel i egen kropp uten å måtte endre den og ikke være redd for å gi litt faen. :) Nyttårsforsetter bør (hvertfall for meg) være noe som gir frihet og glede - ikke regler man må følge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...