Gå til innhold

Black friday


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Du vet vel ikke tilfeldigvis hvordan denne er på størrelse også? Like trang og kort som 2xu?

Den er iaf lang ! (jeg er 184cm høy - er du 175 +/- anbefaler jeg en M )

Jeg har strl L og kunne vel hatt en M da den ikke funker som noen kompresjonsgenser for meg annet enn litt på armene, har både gått tur, hatt på til "hverdags" og trent med den og det går helt fint - liten kvelningsfornemmelse ved 7-8 settet i bøy bare.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er iaf lang ! (jeg er 184cm høy - er du 175 +/- anbefaler jeg en M )

Jeg har strl L og kunne vel hatt en M da den ikke funker som noen kompresjonsgenser for meg annet enn litt på armene, har både gått tur, hatt på til "hverdags" og trent med den og det går helt fint - liten kvelningsfornemmelse ved 7-8 settet i bøy bare.. :rolleyes:

Tusen takk for svar og hjelp Therese! :D Jeg er ganske lav, 162ish, så jeg tror jeg går for en M da! Er ca. 72 cm rundt midjen, og armene mine begynner å bli relativt store, men håper M passer. Snuser litt på tightsen også, kanskje jeg kjøper et sett i julegave... til meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 11 måneder senere...
Gjest QueenWinther

Endte opp med tights fra tights.no på grunn av at espen inviterte meg til eventet deres på facebook

jeg hadde lovet meg selv å ikke kjøpe noe

er for lett til å overtale, men får nye tights til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...