Gå til innhold

Black friday


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæ? Er det black fridaysalg i Norge? Og jeg som er blakk :(

faen meg "blakk" sjæl, men mest fordi det er mitt valg (har et depositum jeg vil bli ferdig med før årskiftet). Det dytta jeg litt på :p

Edit: Maks skuff at Gymgrossisten ikke har sånt salg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.x-life.no/products/2xu-longsleeve-compression-top-dame

Noen som vet hvordan overdelene til 2XU er i størrelsene?

Jeg har tskjorte i M - den kryper oppover og er trang ihalsen (kveles) samt at jeg får gnagsår under armene - akkurat som den skal være bare litt kort (y) (herremodellen er lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tskjorte i M - den kryper oppover og er trang ihalsen (kveles) samt at jeg får gnagsår under armene - akkurat som den skal være bare litt kort (y) (herremodellen er lengre)

Jeg er en M, men kan noen ganger gå for L om det er et merke med små størrelser/trange størrelser. Vil ha kompresjon men ikke til den grad at jeg kveles :p Kanskje jeg bør gå for L!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.x-life.no/products/2xu-longsleeve-compression-top-dame

Noen som vet hvordan overdelene til 2XU er i størrelsene?

Jeg elsker 2xu sine kompresjons"nederdeler", både til løping og sykling. Har prøvd kompresjonstoppene med kort og lang arm i butikk, både i den størrelsen jeg skal ha iflg tabellen, og i en størrelse større, men jeg får uansett helt klaustrofobi av dem. Synes ikke de er behagelige, og de har en tendens til å skli opp. Tror ikke man skal være særlig løs i fisken før det ser ulekkert ut. Kanskje flott på en flott kropp, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en M, men kan noen ganger gå for L om det er et merke med små størrelser/trange størrelser. Vil ha kompresjon men ikke til den grad at jeg kveles :p Kanskje jeg bør gå for L!

Gå for L isåfall, spørs jo hvor lang du er i overkroppen men det er flere som sier at den kryper oppover og det er lite komfortabelt. Sykt misunnelig på kjæresten sine som er superlange - så neste gang jeg skal ha 2xu på overkroppen blir det herremodell!

...eller kjøp UnderArmour :rolleyes:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde den uansett ikke i sort i L, så det måtte utgå :( Har så lyst på en fin, sort, longsleeve topp som er tett i halsen/høy i halsen og tett rundt kroppen, denne virka jo perfekt!

http://norvita.no/UA-dame-kategori/ua-dame-overdel-kompresjon/1221816-001

Det er dog coldgear, altså litt tykkere i stoffet - men greit nå som det er vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...