Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måla mine var dette

"2012 for min del

- Gå ned de siste 10 kiloene av de 45 ekstra jeg hadde i februar 2011.

- Lære meg styrketrening ordentlig (noen i Trondheimsområdet som melder seg frivillig som trener, let me know).

- Få ordentlig rutine med allergimaten min.

- Lev livet til det fulleste, og gjøre det beste ut av hver eneste dag"

Jeg har ikke gått ned alle kiloene, meeen har gått ned mye mer i cm enn jeg håpet på :D Men har enda et par månder igjen, og tror absolutt jeg skal klare de 4 siste kiloene på den tiden.

Jeg har lært mye mer om styrketrening det siste året, og nå mangler bare teknikken på markløften så er den i boks.

Allergimat, check! :D Er blitt kjempeflink på dette, og kroppen min er storfornøyd.

Siste målet gjør jeg hver dag, og det fungerer flott :D

Fortsetter under...

Skrevet
2012

400 kg+ totalt på stevne

80 kg+ totalt i benkpress på stevne

110, 70 og 140 kg i henholdsvis utstyrsfri knebøy, benkpress og markløft (om anledningen byr seg)

5+ chins? :p

30 min fysisk aktivitet i tillegg til styrkeløftingen (i form av turer +++ ) i snitt hver eneste dag

1) Vi får se på sydnorsk, men en litt guffen skade i ryggen satt stopper for både RM og NM så er litt skeptisk :/

2) Bør man kunne få til

3) 2,5 kg unna i bøy, oppnådd i benk, 15 kg unna i mark. Anledningen blir for øvrig utstyrsfritt regionsmesterskap i Halden i desember! :D

4) Check :)

• 3 uker senere...

Annonse

Skrevet

Etter litt telling på fingrene kom jeg frem til at det totalt er en ca 11 uker igjen av 2012, så hvis du klarer å øke med 1.8 kilo i uka i knebøy ( halvkilo mer hver gang, hvis du trener knebøy tre ganger i uka), så burde det gå brillefint:)

Skrevet
605 totalt, men ble ikke på 90kg...men men, innenfor hva jeg har ønsket, og håper på mer :)

Får korrigere meg selv å si 610 nå, og enda to måneder igjen av året, så skal prøve å skvise ut noen kg til av dette målet :)

Skrevet
Etter litt telling på fingrene kom jeg frem til at det totalt er en ca 11 uker igjen av 2012, så hvis du klarer å øke med 1.8 kilo i uka i knebøy ( halvkilo mer hver gang, hvis du trener knebøy tre ganger i uka), så burde det gå brillefint:)

Du har true, jeg er skeptisk - men jeg skal nå hvertfall prøve.

Annonse

Skrevet
2012

400 kg+ totalt på stevne

80 kg+ totalt i benkpress på stevne

110, 70 og 140 kg i henholdsvis utstyrsfri knebøy, benkpress og markløft (om anledningen byr seg)

5+ chins? :p

30 min fysisk aktivitet i tillegg til styrkeløftingen (i form av turer +++ ) i snitt hver eneste dag

Litt updates ;) Er 27,5 kg nærmere 400-målet enn før sydnorsk. Men ble ikke 400 i år. Går helt greit, gitt at jeg måtte stå over 3 stevner pga skade :)

Fikk også 85 i benken på konk :D Bøymålet skal sitte om man bare får løftet det. Chins kan jeg nok også se langt etter :p

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå er det snart for sent!

Klarte bøymålet mitt (110) men 10 kg unna markmålet. Gikk på trening og trodde at jeg bare måtte dra 130 men det var nok like greit og heller gå 2013 skadefri i møte :D

Skrevet
Åh, dette har jeg ikke tenkt så mye på, men fikk lyst til å sette meg noen mål ! :D:D

• Klare en kroppsheving (ikke dips)
  • 52kg (Ca 58,5 nå, startet på 64 i høst) dette kan jo gjerne skje før sommeren...:wub:
  • Lære meg baseøvelser med riktig teknikk av PT
  • BLI STERK! :D

1 stk hangup med supinert grep! Let it begin!

• Check
  • 52kg? Skal ikke bli skinnybitch likevel jeg.
  • Check
  • Check? :p
  • CHECK! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...