Gå til innhold

Anbefalt stekepanne


textsurfer

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny stekepanne i julegave fra mormor. Den gamle teflonpanna er totalt utslitt. Jeg har allerede en solid jernpanne, så jeg tenker meg en med teflon, eller annet non-stick materiale. Videre bør den være stor. Helst så stor at jeg kan steke seks kyllingfileter samtidig. Den bør ha høye kanter og kanskje et lokk?Regner med at det finnes en hobbykokk eller to her inne. Storspisere finnes ihvertfall.. Hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg vil anbefale denne: http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=613482#info .

Den har lokk, avtagbart handtak om du vil bruke den også i ovnen, er stor med høye kanter, og belegget er like godt selvom du skulle komme til å lage riper i det. Trenger ikke å bruke smør eller olje når man steker i den.

Kjøpte den for noen mnder siden og er helt frelst! Nå har de den i tillegg på (nesten) halv pris på Jernia, er vel verdt penga!

F613482.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale denne: http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=613482#info .

Den har lokk, avtagbart handtak om du vil bruke den også i ovnen, er stor med høye kanter, og belegget er like godt selvom du skulle komme til å lage riper i det. Trenger ikke å bruke smør eller olje når man steker i den.

Kjøpte den for noen mnder siden og er helt frelst! Nå har de den i tillegg på (nesten) halv pris på Jernia, er vel verdt penga!

Høye kanter er jo heller så upraktisk om man er glad i pannekaker :p Jeg har måttet kjøpe en skikkelig fancy og spesiell stekespade for å kunne snu pannekakene i stekepanna jeg har (som har høye kanter)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale denne: http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=613482#info .

Den har lokk, avtagbart handtak om du vil bruke den også i ovnen, er stor med høye kanter, og belegget er like godt selvom du skulle komme til å lage riper i det. Trenger ikke å bruke smør eller olje når man steker i den.

Kjøpte den for noen mnder siden og er helt frelst! Nå har de den i tillegg på (nesten) halv pris på Jernia, er vel verdt penga!

F613482.jpg

Blir ikke stekeflaten litt liten i den der? Målet er å få plass til seks kyllingfileter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge mitt øyemål skal i alle fall fem hele fileter gå bra. Seks går nok også om man er villig til å dele opp filetene litt ;) Er ikke verre enn å dra og se på den. Det var den største stekepanna de hadde på Jernia her i alle fall, med mindre man vil ha ei som er firkantet, da får man jo mer stekeflate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...