Gå til innhold

Anbefalt stekepanne


textsurfer

Anbefalte innlegg

Kom gjerne med flere forslag her jeg trenger ny steikepanne. Kjøpte ny fra OBH Nordica i desember og den er utslitt allerede. Jeg vasker den riktig og bruker aldri noe annet enn treredskaper i den..

Drit lei av å kjøpe nye panner hele tida. Den brukes jo mye, men kjipt at teflonbelegget blir slitt bort med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom gjerne med flere forslag her jeg trenger ny steikepanne. Kjøpte ny fra OBH Nordica i desember og den er utslitt allerede. Jeg vasker den riktig og bruker aldri noe annet enn treredskaper i den..

Drit lei av å kjøpe nye panner hele tida. Den brukes jo mye, men kjipt at teflonbelegget blir slitt bort med en gang.

Kjøpte meg ny panne i høst selv, Tefal Privilege Pro. Fåes kjøpt ganske rimelig på OBS i alle forskjellige størrelser. Billig og svært bra.. anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...