Gå til innhold

Proteiner smakte lite godt


Sknerten

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjøpte meg akkurat en 4kg sekk med Whey100 sjokoladesmak fra gymgrossisten. Den smakte veldig lite godt. Det var en nesten slags plastikksmak av shaken når jeg hadde blandet den med vann..

Ikke ble den tjukk og milkshake aktig heller, men tynn og lite kraftig.

Har bare erfaring med en shake fra XXL som heter heter 5 phase sjokoladeprotein, 80% protein tror jeg, men den blir tjukk og god og smaker nesten som milkshake/sjokolademelk..

Skal det være sånn eller er den gammel den nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Som nevnt over her, prøv å bland med melk og se om det hjelper :) Hvis den ble veldig tynn på første forsøk kan det lønne seg å ta litt mindre væske i neste gang.

Alternativt kan du blande det i vaffel- eller pannekakerøre og lage en brukbar frokost/kveldsmat/hva som enn passer. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forslag til proteinpulver som ikke er så ille mottas med takk! Jeg blander alltd i melk ca 2 dl. Har prøvd flere typer og alle er like ille synes jeg.

Det finnes en egen tråd her for hvilket proteinpulver folk synes er best...

Meeeeeen, samtidig så stoler jeg ikke ett eneste sekund på de fleste her når det kommer til smak.

Bare å sjekke tråden for "hva du ikke spiser", så ser du at folk her er helt ødelagte når det kommer til smak.

(den tråden, pluss alle trådene om sunne måltider... der folk bruker en halvkilo sukrin og stevia. Kan faktisk ta som tommelfingerregel at hvis sukrin er med, så vil maten smake proteinpulver)

Kanskje litt kjipt sagt, men det er så mange folk med spiseproblemer her at jeg bare generelt går for at folk her har ødelagte smaksløker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme med PF, 100 whey og night recharge med sjokoladesmak var særdeles lite gode, men jeg skal prøve den med jordbærsmak neste gang.

Night charge med jordbær smaker faktisk godt! Den blir tykk på konsistens og smaker deeilig av jordbær. :D Ingen problem å helle nedpå av den kontra PF 100% whey med jordbær (som smaker metall i min munn) o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg kjøpte meg akkurat en 4kg sekk med Whey100 sjokoladesmak fra gymgrossisten. Den smakte veldig lite godt. Det var en nesten slags plastikksmak av shaken når jeg hadde blandet den med vann..

Ikke ble den tjukk og milkshake aktig heller, men tynn og lite kraftig.

Har bare erfaring med en shake fra XXL som heter heter 5 phase sjokoladeprotein, 80% protein tror jeg, men den blir tjukk og god og smaker nesten som milkshake/sjokolademelk..

Skal det være sånn eller er den gammel den nye?

5-phase proteinpulveret fra myo smaker generelt ganske mye bedre enn alt annet på markedet! Jeg er nå på min første boks med jordbærsmak, og synest dette smaket veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandar aldri i noko anna enn vatn.

1. regel for blanding med vatn: Bruk minde væske enn det som står!

edit: Mange protein pulver smakar rart/dårleg dei første 5 shakane elns, men nesten alle vert betre med vane (som kaffi/øl osv.) :)

Begynner snart på mitt 10. spann med fra nordicpower, og den smaker bra enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...