Gå til innhold

Den store kosttilskottråden


CauseEffect

Anbefalte innlegg

Folkens! Er dette en grei kosttilskuddsdose pr dag?

1stk Solaray betakaroten; 3 mg (1.500 mcg vitamin A) - For beskyttelse og farge mtp solarium en gang i blandt :p

1stk Omega 3; 1000 mg (600 mg omega3 fettsyrer, 300 mg EPA, 210 mg DHA, 5 mg Vitamin E)

1stk Collett Multitilskudd (Vitaminer: 500ug A, 10ug D, 12mg E, 1,1mg B1, 1,4mg B2, 16mg B3, 1,4mg B6, 200ug Folsyre, 2,5ug B12, 6mg B5, 80mg C. Og mineraler: 10mg sink, 150ug jod, 14mg jern, 1mg kobber, 2mg mangan, 40ug krom, 55ug selen, 100mg magnesium, 50ug molybden).

Litt vel detaljert, men bare så dere som er interessert ser innholdet i disse..

(Skriver ug, for jeg aner ikke hvordan man får det omvendt u-tegnet som står der:whistle:)

Jeg ville fått i meg mer omega 3. Men det er jo bare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Proteinpulver: både whey og casein til ulike tider på døgnet, men forsøker å bruke svært lite.

Kreatin i perioder, særlig om jeg står stille på trening så tar jeg i noen uker.

BCAA i perioder, smaker godt og veldig lettvint de dagene jeg trener så tidlig at jeg ikke orker frokost.

Alt annet får jeg i meg gjennom maten. Mat<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte nettopp på multivitamin. Har slitt med å være mye trøtt og slapp, til tross for 7-8 timers søvn, og tenkte "shit, jernmangel igjen!". Men så ble jeg anbefalt av en snill dame å ta multivitamin,og nå bobler jeg over av energi!

Men har et spørsmål! En kompis påstår at jeg ikke bør gå på vitamin tilskudd i mer enn en mnd av gangen. At jeg bør ta en pause slik at kroppen får jobbe med å ta opp vitaminer fra "naturlige" kilder, mener da fra mat ;) Er det noe i dette? Eller kan jeg fortsette med miltivitamin så lenge jeg føler for det?

Tar også omega-3, D-vitamin (2 ganger i uken siden det er litt i multiv), og whey protein etter trening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proteinpulver Mutant Whey Xtreme Strawberry , jhar også prøvd sjokolade ikke noe fan av smaken på disse men er mye protein per serv.

Omega 3 , CLA, vitamin D.

Anbefaler Oh Yeah proteinbarer disse er sinnsyyykt gode =) Fåes kjøpt på Gymgrossisten :)

Disse innholder sukker så er ikke noe slankebarer, men innholder masse protein og ikke noe transfett.

Men utrolig gode og et godt alternativ til sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Lean mass meal fra myrevolution

Kreatin

Multivitamin og mineraltabeletter

Vital arctic oil Omega-3

ZMA

CLA

Har også, men lite brukt:

Jack3d

postWO Bolt Hardcore (heter hardcore, så MÅ jo være bra :p )

Har bolt hardcore selv. Brukt den en halv gang, klarte ikke mer for smaken var for jævlig! Blandet riktignok min før trening og tok den etterpå. Syns den var tykk og grusom, en mix av fyldig proteinpulver og saft? Hvilken smak har du og har du noen tips for å få jævelskapet ned?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bolt hardcore selv. Brukt den en halv gang, klarte ikke mer for smaken var for jævlig! Blandet riktignok min før trening og tok den etterpå. Syns den var tykk og grusom, en mix av fyldig proteinpulver og saft? Hvilken smak har du og har du noen tips for å få jævelskapet ned?!?

Jeg har peach passion (WTH was I thinking??). Jeg blander med vann, syns ikke den var noe tykk. Tips for å jævelskapen ned? Det er som med øl, du må bare bli vant til smaken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har peach passion (WTH was I thinking??). Jeg blander med vann, syns ikke den var noe tykk. Tips for å jævelskapen ned? Det er som med øl, du må bare bli vant til smaken :p

Peach passion her og... Får prøve å ikke la den stå og tykne. Ellers har jeg aldri lært meg å drikke øl... Men har lært meg å shotte sprit så det er kanskje håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...