Gå til innhold

Tråden for funfacts og randomness


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Friends serien er full av feil

bla :

Rachel kan i en sesong absolutt ikke noe om seiling, når hun lyver på seg at hun skal på en regatta veldedighets auksjon

en senere sesong skal hun lære Joey å seile fordi hun fikk en seilbåt av faren sin når ponnien hennes var syk, og hun elsker å seile.

Phoebe kan i en senere sesong ikke et fnugg fransk

I en tidligere sesong skal hun lære Joey fransk fordi han har løyet på seg å kunne fransk på en CV til en audition. ( Hun er her flytende i fransk)

Vet det er flere, men kommer ikke på de i farta. OG hvilke episoder det gjelder, vel.. det orker jeg ikke finne fram

Funfact: Eliza har sett alle sesonger av Friends minst 3 ganger, og som samboer av dette merksnodige vesenet kan jeg herved bekrefte at under minst 2 omstendigheter har det gått en vilkensomhelst episode på TV hvor hun A) siterer en setning som kommer med eksakt toneleie og plettfri korrektur og B) på oppfølgingspørsmål om hvilken sesong og episode det er så svarer hun pinlin nøyaktig.

I mean.. C´mon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funfact: Eliza har sett alle sesonger av Friends minst 3 ganger, og som samboer av dette merksnodige vesenet kan jeg herved bekrefte at under minst 2 omstendigheter har det gått en vilkensomhelst episode på TV hvor hun A) siterer en setning som kommer med eksakt toneleie og plettfri korrektur og B) på oppfølgingspørsmål om hvilken sesong og episode det er så svarer hun pinlin nøyaktig.

I mean.. C´mon!

Om du legger til en 0 bak det 3 tallet tror jeg du begynner å nærme deg rett antall ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funfact: Eliza har sett alle sesonger av Friends minst 3 ganger, og som samboer av dette merksnodige vesenet kan jeg herved bekrefte at under minst 2 omstendigheter har det gått en vilkensomhelst episode på TV hvor hun A) siterer en setning som kommer med eksakt toneleie og plettfri korrektur og B) på oppfølgingspørsmål om hvilken sesong og episode det er så svarer hun pinlin nøyaktig.

I mean.. C´mon!

Synes dette bærer preg av en Arne Scheie-grad av aspergers.....:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The idealistic BBC motto is most likely based on biblical verses from the Book of Micah and the Book of Isaiah: "Nation shall not lift up sword against nation, neither shall they learn war anymore. [1] In 1934 the motto was changed to "Quaecunque", meaning "Whatsoever". This was inspired by St Paul's Epistle to the Philippians 4:8:[1]

Send det på mail til QI, der jeg tok det fra :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ingen dyr klarer å være forbanna og spise samtidig. Det er derfor hundetrenere prøver å få hunden til å spise godbiter viss den bjeffer aggressivt på andre hunder. Dette skal visst gjelde mennesker også.

Takk for tipset, skal teste det ut på jobb i morgen. Hvis vi stapper i oss sjokolade så slipper vi kanskje noe av den aggressive bjeffingen som møtene som oftest ender med... Innkjøp av sjokoladen Smil i morgen! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan har tatt mye fra Kina, så det er vel bare rett og rimelig at Kina for noe tilbake.

Handler vel om at japsene tok det med som en billig kake til usa, men så kom det en krig og sånt og plutselig var det ikke voldsomt kult å spise japansk... Men lysten på enkel halv-autentisk mat fra østen var enda etterspurt, så da tredde kineserene frem og tilfredsstilte etterspørselen... Og tok med seg de uhyre populære kakene da amerikanerene uansett ikke var så opptatte av hvor maten kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset, skal teste det ut på jobb i morgen. Hvis vi stapper i oss sjokolade så slipper vi kanskje noe av den aggressive bjeffingen som møtene som oftest ender med... Innkjøp av sjokoladen Smil i morgen! :p

Men ja, det er selvopplevd også. Bruker det ofte i miljøtrening av hund.

Edit: Leste innlegget feil, så svarte feil. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...