Gå til innhold

Speltlomper har skiftet næringsinnhold?


qwerty123

Anbefalte innlegg

Hvordan får du til det regnestykket? Det er snakk om en økning på 20 kcal per lumpe.1 pakke lumper er det 8 stk i, 2 pakker er det da 16 stk i, 16 x 20 = 320 kcal...;)

Og, de fleste spiser ikke to pakker om dagen

My bad, skumleste tråden og trodde det var snakk om en større økning, DA er det jo hvertfall ikke noe å sutre over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker litt for meg som om det er blitt som Apple, at det gir en viss "Status" å spise disse såkalte "fitnesslompene"..

Litt rart egentlig. :p

Njææ, jeg spiser speltlomper hver dag og synes egentlig det er flaut. Redd folk skal tro det er pga påvirkning fra fitnezzbloggere og glutenskrekk, men det er bare pga smaken. Lager lasagne med pasta og spiser taco i hvetelomper for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hvis man ikke kan stole på en kjent produsent som feilaktig har merket produktet sitt med 320 kalorier mindre per pakke (som er en STOR forskjell), HVEM kan man stole på?

Det er ikke greit!

Nå er jo ikke buer en så stor produsent, men når de praktisk talt har bygd kjøpsmarkedet sitt ved akkurat det næringsinnholdet (som jo har gjort at alle fitnessfolk kjøper lompene) Er det faktisk ganske dårlig at de kommer med at det har vært en såppass stor feilmerking.. 60 mer pr 100 gram er ganske mye når kaloriinnholdet fra før er så lavt.

Og igjen; jeg er på ingen måte på randen over dette, har byttet mellom potetlefser, speltlomper og tortillaer hele veien - men det er fortsatt nesten dårlig av fabrikanten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja beklager.

Hvis så mange her syns det er greit skal jammen jeg lansere diverse produkter også, potetgull og sjokolade med en del mindre kalorier enn andre og håpe jeg ikke blir tatt.

...

tror ingen her inne syntes at feilmerking er greit, men at mange syntes reaksjonene har vært vel overdrevne i forhold til hvor viktig 20 kcal per lumpe egentlig er.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...