Gå til innhold

3 måneder til jul- godte & junkstopp!!

Anbefalte innlegg

Hei,

Imorgen er det akkuratt 3 måneder til juleaften.

I den forbindelse skal jeg kjøre en challenge for meg selv, godte og junkfoodfri frem til juleaften. Dette inkluderer også bakevarer som boller, croissanter osv...

For mange her er nok ikke dette noe problem, men jeg som har for uvane å unne meg litt i helger, eller etter lange dager på jobb osv...

Nå skal det være helt slutt i tre måneder...

Noen som vil joine?? :)

Edit: Da er det noen iallefall hittill som slenger seg med og det er veldig hyggelig :)

Deltagere:

Kristine J (trådstarter)

Ina Winther

hjhjhjhj

Sexylubben83

Laylar

(her er det plass til flere, kom igjen folkens)

Utfordring, godte og junkfood stopp frem til juleaften. Dvs siste dag 23.12.2013 etter dette gjør som dere vil :D

Ikke tillatt i denne perioden:

- Sukkergodis

- Potetgull

- Boller, muffins osv...

- Sukkerbrus

- Mcdonalds, Burgerking el. lignende

- Kjeks (ja det gjelder også pepperkaker og kakemenn :p)

Tillatt:

- SukkerFRIbrus

- Sjokkomelk osv etter trening

- Atkinsbarer e.l

- Nøtter, frukt osv (selvfølgelig)

Jeg tenker at alle som er med oppdaterer iallefall ukentlig om hvordan det går... Ønsker også resten at vi skal ha egen tråd på dette kan jeg lage en loggbok vi kan poste i. (flertallet får bestemme :))

Om noen har noe mer de øsnker jeg skal legge til eller andre innspill si bare ifra!

Lykke til folkens, jeg heier på dere(y) Og husk: disse 90 dagene kommer tilå gå fort forbi uansett så la oss bruke de til å utfordre oss selv :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24423-3-m%C3%A5neder-til-jul-godte-junkstopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehehe, ikke så slitsomt, men absolutt en hard test for viljestyrken, du får slenge deg med;)

Nei, haha ;) kjenner meg selv godt nok, jeg er mer av typen som 'gjør opp' for de ekstra kaloriene heller enn å nekte meg ting, nekt = usannsynlig lyst på akkurat det, hele tiden. Men lykke til folkens! Kred.

Annonse

Nei denne utfordringa tror jeg at jeg står over, gitt:) Spiser nemlig altfor lite godteri som det er. Kan ha syyykt lyst på godteri, men gidder ikke dra ut og kjøpe... Det skal det bli en slutt på! Dere får ha all mulig lykke til på den sukkerfrie veien frem mot jul - selv skal jeg bli flinkere til å nyte livet, og ete godis fra tid til annen - uten at det skal settes i noen "skeie ut-bås" ;)

Jula er vel den perioden hvor jeg har mest gainz, ribbe og smørpotet til kvelds, delfiakake og smultringer til frokost, skyldt ned med supermelk og kaffe, så trener man resten av tiden.

Godtestopp er ikke noe for meg, lykke til til den som prøver (:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...