Gå til innhold

fitness12345

Medlemmer
  • Innholdsteller

    107
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om fitness12345

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei. Jeg jobber i butikk, Ca 6 timer hver ukedag. Alle disse timene på jobb står jeg hele tiden uten å sitte. Mye frem å tilbake og gå rundt hjelpe kunder. Jeg merker at blir mere sulten enn før. Øker man forbrenningen ved å stå VS sitte? Noen som vet Ca hvor mye?
  2. Tenker ikke for meg, men har en vennine som holder på med dette.. vil gjerne forklare hvorfor det er en dårlig ide.
  3. Hva tenker dere om og faste 24 timer 2-3 ganger i uka for og bli mere markert? Å trene på tom mage og ikke spise før neste dag igjen?
  4. Markløft dagen etter knebøy?
  5. Jeg tenker og fokusere på baseøvelser nå en stund for og bli sikkelig sterk i disse, så vil legge opp treningsøktene med fokus på baseøvelsene også noen støtteøvelser. Jeg tenker og trene sånn her: Mandag: Knebøy og markløft Tirsdag: Benkpress og skulderpress Onsdag: Markløft Torsdag: Knebøy og benkpress Ser dette ok ut? Tenker og kjøre 5x5. Trent 3x12 en stund nå
  6. fitness12345

    SAW

    Noen som har prøvd saw, og kan skrife litt om erfaringer osv? Funker det? :-)
  7. hehe, ja sant.. men forbrenner man mere hvis man er høyere?
  8. Hvor mye forbrenner man ca på en times styrke økt? Hvis man gjør øvelser som gående utfall, markløft, beinpress, knebøy osv. Vet det ikke går ann og si nøyaktig, men sånn ca.
  9. Krom tilskudd har hjulpet meg en del, pluss spirulina skal visst også hjelpe:) Men ellers, ville jeg anbefalt fun light gele, eller egghvitter som stivpiskes og tilsett kako også sett i fryseren i 20 min så blir det kalorifattig iskrem! Nam
  10. Er bare ikke så glad i ris og poteter.. hehe:-)
  11. Spiser så og si aldri poteter eller ris:-) Men kunne dream is bli brukt til oppkarbing? Eller sunne boller osv?
  12. Har lest litt rundt på nette om insulin og leptin. Har skjønt det er lurt med en oppkarbing engang i blandt når jeg ligger lavt på karbohydrater og litt i kcal underskudd. Fettprosenten min ligger på 22% ca og vil ha den litt mere ned, vanskelig og stole 100% på disse testene. Men, hvor ofte burde jeg ha oppkarbing og hvordan gjør jeg det på best mulig måte? Hva slags mat spiser dere på oppkarbing? Ps, hva er gjennomsnitt fettprosenten på jenter?
×
×
  • Opprett ny...