Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Druer til lunsj! Say hello to your increasing bodyfat.

Håper du mener det fordi det vil føre til lav forbrenning , ikke at druer er usunt, haha. Æ spiste salat med kyllingskinke og en haug knekkebrød, mager kesam med zeroh og en atkinsbar til dessert. Mat <3

"Når ikke lærer'n tillater spising i timen, må man bare ty til med å gjemme lunsjen på fanget under pulten"

Bare jeg som reagerer på den setningen? altså ikke tillatt og spise i timen? wtf?

Det er ganske vanlig på universitet og høgskoler. Har du studert før?

Annonse

"Når ikke lærer'n tillater spising i timen, må man bare ty til med å gjemme lunsjen på fanget under pulten"

Bare jeg som reagerer på den setningen? altså ikke tillatt og spise i timen? wtf?

Nei, har faktisk ikke lov til å ha noe frukt eller annet smått liggende fremme på pulten så lenge det er undervisning, så blir man sulten etter lunsj får man bare vente til 5 minutters pausen, hehe. :(

Vaffffler... kyllingsuppe.. noe fra salatbuffeen.

Men sånn bortsett fra det, hvis læreren sier at du ikke kan spise i timen... hvorfor ikke spise lunsjen når dere har spisepause, Livtina?

Blir jo gjerne sulten etterpå igjen da :) Jeg har en stram kostholdsplan :-)

Blir jo gjerne sulten etterpå igjen da :) Jeg har en stram kostholdsplan :)

Stram kostholdsplan?

Hva innebærer dette? :)

Det er jo ikke sånn at det er bedre å spise mange små enn få store måltider.

(jeg skjønner at mange foretrekker det, bare litt usikker på hva det innebærer å ha en stram kostholdsplan)

Stram kostholdsplan?

Hva innebærer dette? :)

Det er jo ikke sånn at det er bedre å spise mange små enn få store måltider.

(jeg skjønner at mange foretrekker det, bare litt usikker på hva det innebærer å ha en stram kostholdsplan)

Jeg har ikke mange kalorier om dagen fordi jeg er på diett, så synes noen dager det blir stramt, siden jeg spiser lite. Jeg hadde fem måltider før, men ba om å få fjerne mellommåltidet fordi det ble så "stress" med all kesam, yoghurt og cottage cheese hele tiden, så da fjernet vi det - men gjorde om middagen til et mer variert måltid der jeg kan ha større porsjon og litt mer tilbehør å velge blant :):D

Til lunsj skal jeg bare ha en yoghurt og en frukt, men så merker jeg på skolen at det ikke alltid er nok fordi jeg blir sulten igjen før jeg er hjemme, så da tok jeg med druer den ene dagen slik at jeg kunne småspise litt hele tiden.. (i forhold til eple som går ned med en gang sammen med skyren) :)

Annonse

Det ville de ikke ha noe av der jeg gikk på skole heller så syns ikke det er så unaturlig.

Jeg har ikke mange kalorier om dagen fordi jeg er på diett, så synes noen dager det blir stramt, siden jeg spiser lite. Jeg hadde fem måltider før, men ba om å få fjerne mellommåltidet fordi det ble så "stress" med all kesam, yoghurt og cottage cheese hele tiden, så da fjernet vi det - men gjorde om middagen til et mer variert måltid der jeg kan ha større porsjon og litt mer tilbehør å velge blant :):D

Til lunsj skal jeg bare ha en yoghurt og en frukt, men så merker jeg på skolen at det ikke alltid er nok fordi jeg blir sulten igjen før jeg er hjemme, så da tok jeg med druer den ene dagen slik at jeg kunne småspise litt hele tiden.. (i forhold til eple som går ned med en gang sammen med skyren) :)

Litt offtopic. Men ville diskutert lunsjen din litt med coachen din. Yoghurt og frukt er veldig lite proteiner, lite fett og mest karbs. Da blir du veldig fort sulten igjen etterpå. Et slikt måltid kan kanskje gi en boost rett før en treningsøkt, men synes det var et merkelig lunsjvalg.

Er det bare jeg som synes det er småfrekt å gå 5-6 stk å indirekte mobbe en person offentlig på grunn av en orddelingsfeil? Ble nesten litt småskuffa av visse kommentarer.. slemminger:- (

Småfrekt? Ja. Gøy? Ja. Burde TS tåle det? Ja. Det er slik det er på internett:).

[ATTACH=full]117281[/ATTACH]

Når ikke lærer'n tillater spising i timen, må man bare ty til med å gjemme lunsjen på fanget under pulten. :)

Hva spiste du til lunsj i dag?:D

Som regel går det i salat og/eller nøtter. I dag var det fri og endte opp med en fancy hjemmelaget gryterett! :p Vi fikk heller sjeldent spise i timen. Men det må være veldig avhengig av læreren og faget. På elektrofag kan det være ukult å søle milkshake i sikringsboksen (for eksempel)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...