Gå til innhold

De beste TED-talks-tråden


Ulrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Brian Cox er en fantastisk fyr

“Nothing is so dangerous to the progress of the human mind than to assume that our views of science are ultimate, that there are no mysteries in nature, that our triumphs are complete and that there are no new worlds to conquer.”

- Humphrey Davy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig skeptisk i starten, men det tok seg opp.

Det eneste problemet med denne ideen er at om vi plutserlig kan printe ut ferdig kjøtt og mat.....hva skal vi med kvinner og kjøkken da? men på den andre sida: vi slipper å måtte kjøpe dyre skinnvesker, sko, jakker og sånt til dem så kanskje det går opp i opp. Eller hva Stine smurfine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste problemet med denne ideen er at om vi plutserlig kan printe ut ferdig kjøtt og mat.....hva skal vi med kvinner og kjøkken da? men på den andre sida: vi slipper å måtte kjøpe dyre skinnvesker, sko, jakker og sånt til dem så kanskje det går opp i opp. Eller hva Stine smurfine?

Altså, med den attituden der må du printe ut noe heeeeeelt annet enn mat for å få tilfredsstilt dine grunnleggende behov, kjære... Og når var det du kjøpte vesker, sko, jakker og sånt til meg, sa du?

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mjau... lite sjokkerende nytt der, noen har missforstått TED på en måte, på en annen side er det viktig poeng som tas opp.

Er absolutt enig i at det er lite nytt. Samtidig, 'alle' skal være kreative for tiden. That ain't gonna work.

Og misforstå meg rett, jeg digger TED Talks. Men det er sjelden jeg lytter til de mest "here's what you shoudld o to be a creative cunt"-foredragene. Foretrekker de der nye perspektiver på menneskelige relasjoner, historie, etc. kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...