Gå til innhold

Hvordan i svarte F... klarer dere og spise Cottage Cheese???


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bland med kokos yoghurt! Smaker helt fantastisk, spesielt hvis du har blåbær på toppen! (Og du liker riskrem) ellers bruker jeg det også som "fetaost" i salat og på knekkebrød med skivet eple på. I lasagne, most bladet med litt matfløte i stedet for den hvite sausen. Likte det heller ikke før. Nå er jeg avhengig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste konsistens jeg vet om, de to ukene jeg klarte å spise CC, var når jeg tok masse skinke, chili og cottage cheese i en blanding, masse chili! Da fikk jeg ned et par bokser, etter dette har jeg aldri smakt det, og tror neppe jeg spiser det igjen.

Jeg bruker chili på alt jeg ikke liker særlig godt, da smaker det bare chili, og jeg klarer å svelge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva er det du sier her egentlig?

At hvilken type protein absolutt ikke er likegyldig, men for folk som ikke har trent lenge er det ikke det veldig viktig. Ut fra logikken din anbefaler jeg deg erteprotein. Det er billig, og om det ikke er noen forskjell på kasein og myse er det sikkert ikke noe forskjell på myse og erteprotein heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvilken type protein absolutt ikke er likegyldig, men for folk som ikke har trent lenge er det ikke det veldig viktig. Ut fra logikken din anbefaler jeg deg erteprotein. Det er billig, og om det ikke er noen forskjell på kasein og myse er det sikkert ikke noe forskjell på myse og erteprotein heller ;)

Bruker faktisk ingen verdens ting når det kommer til kosttilskudd.

Eldre sta mann som fremdeles lever i myter som er fra steinalderen, 0 håp der. Setter punktum for min egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvilken type protein absolutt ikke er likegyldig, men for folk som ikke har trent lenge er det ikke det veldig viktig. Ut fra logikken din anbefaler jeg deg erteprotein. Det er billig, og om det ikke er noen forskjell på kasein og myse er det sikkert ikke noe forskjell på myse og erteprotein heller ;)

For de fleste som fra før spiser langt mer protein enn de trenger så spiller myse/kasein svært liten rolle, hvertfall med tanke på behov for aminosyrer. Begge to er fullverdige så det holder, og det er strengt tatt heller ikke så viktig så lenge totalt proteininntak ikke er spesielt lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste som fra før spiser langt mer protein enn de trenger så spiller myse/kasein svært liten rolle, hvertfall med tanke på behov for aminosyrer. Begge to er fullverdige så det holder, og det er strengt tatt heller ikke så viktig så lenge totalt proteininntak ikke er spesielt lavt.

Lite å si? Forsåvidt enig. Det jeg bruker kasein til på dagene er "det lille ekstra" (50/50 med myse for å komme nærmere sammensetningen i morsmelk). På kveldene bruker jeg det om siste måltidet mitt på diett er basert på pulver for å få et tregere opptak som varer lengre ut i natten (ref: 4 Different Types of Protein Powder and Their Rate of Digestion | JackedGorilla.Com). Om man spiser et måltid med godt med proteiner ser jeg ingen vits med kasein, og som jeg skriver tidligere har nok nybegynnere langt viktigere ting å tenke på. For meg, som har passert alle formlene jeg stoler på for forventet maksimal FFM, tar jeg de få fordelene jeg kan få, takk ;)

MEN - det er mye som skal være på stell før man gidder å tenke på type puls, hvor lenge pulsen varer og aminosyresammensetning. Absolutt helt enig i det, og helt i tråd med det jeg skrev først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...