Gå til innhold

Hvordan i svarte F... klarer dere og spise Cottage Cheese???


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal prøves! (y)

Hvor mye egg bruker du i forhold til cottage cheese?

Tar det alltid bare på slump...og utifrå om jeg lager til bare megler flere. Egentlig bare legger jeg til ingredienser til konsistensen er god :p så de blir aldri like, men alltid gode ;) prøv f.eks med 2 egg og 250 g cottage Cheesee og se det ann. Tynnut med mer egg eller melk, eller øk konsistensen med mel. :) nok egg blir viktig for at røra skal henge sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode svar ;) Får prøve ut tipsene deres så får man se om det blir litt mer appetittelig og spise :)

Hvorfor må du på død og liv spise cottage cheese egentlig? :) Er ikke noe magisk med det, og ikke er det en fantastisk billig proteinkilde heller. Så hva med å spise ting du faktisk liker, og heller overlate cc-en til folka i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg bruker cc er til middagslaging, og da blir den som regel most i en blender :p Er helt enig i at det er helt jærvlig å spise slik den er i boksen eller med noe tilsatt. Konsistensen er ikke til å takle... Personlig har jeg brukt en del oppskrifter fra Kristine Weber sin nettside. Hun har mange gode oppskrifter :)Mat til muskler - Part 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i svarte F... klarer dere og spise Cottage Cheese???

Det er jo en helt for jævlig konsistens på den :dead:

Smaker jo heller ikke noe!

Trodde det skulle bli litt bedre med og tilsette bringebær FUN saft og blåbær men neida :/

enig!! kan ikje fordra CC, uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg likte det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo bare å venne seg til det da. Var heller ikke noe fan av CC, tunfisk eller brokkoli (hatet brokkoli) men "prøver" du det mange nok ganger, så blir det litt bedre, og litt bedre og litt bedre. Nå går det radig for seg av alle tre, og brokkoli er uten tvil den beste grønnsaken jeg vet om. Rå? Kokt? Stekt? Who cares, det er brokkoli :asshat:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...