Jump to content
Myr

Bodybuilding-tråden

Recommended Posts

Guest nobro
Det er ikke noen regel mot BB selv om vi ikke dekker det på bloggen.

DSC_1314.jpg

Fortell meg hva som skiller dette fra bodybuilding:D

Fortsetter under...

Etter min vurdering er den vesentlige forskjellen at det er en gren man kan delta i ren, men vi får se hvilke retning den tar videre og håpe på det beste.

Guest Jester
DSC_1314.jpg

At de ikke trener bein ? :D :D :D

Annonse

Guest nobro
Etter min vurdering er den vesentlige forskjellen at det er en gren man kan delta i ren, men vi får se hvilke retning den tar videre og håpe på det beste.

Lol? Du kan jo stille i +100kg kroppsbygging ren og.

Lol? Du kan jo stille i +100kg kroppsbygging ren og.

sikkert noen som klarer det, men da har de sikkert 20+ år med trening bak og ikke kortvokste :)

Du kan, men det betyr ikke at du har sjans til å vinne klassen. :D

spørsmålet er kanskje mer hvordan de klarer deffen uten å miste for mye, enn å bygge selve massen :D hoho

spørsmålet er kanskje mer hvordan de klarer deffen uten å miste for mye, enn å bygge selve massen :D hoho

20år på å bygge massen, 5år på deff. Sure - everything is possible.:)

Annonse

Tydelig at du ikke var på stavanger open, eller så NM igår :D

Tydelig at du ikke var på stavanger open, eller så NM igår :D

noen av de gutta hadde jo sklidd rett inn i CBB. Utrolig synd at klassen har blitt slik. det er jo ikke slik retningslinjene for den er.

noen av de gutta hadde jo sklidd rett inn i CBB. Utrolig synd at klassen har blitt slik. det er jo ikke slik retningslinjene for den er.

Dessverre så er jo flere av disse byggere som allerede har stilt i CBB og ikke klart å hevde seg.. Så ja :D

Arnold Classic Europe er i gang, og proffane skal i aksjon i morgon! Merkelig at ingen har starta noko diskusjon rundt dette her... så eg får vell starte med ein dristig prediksjon..

1. Dennis Wolf (dristig ja, men har et håp om at Kai og phil er litt "off" og at Wolf er shredded to the bone!)

2. Phil Heath

3. Kai Greene

4. Rhoden

5. Roelly

6. Beyeke

ninja edit: vil berre leggje til at Coachen og sjefen min Andre Erik Thesen fekk 5. plass i -90kg masters divisjonen i Arnold Classic Europe! Sjukt imponerande og inspirerande (for meg iallefall)!

Arnold Classic Europe er i gang, og proffane skal i aksjon i morgon! Merkelig at ingen har starta noko diskusjon rundt dette her... så eg får vell starte med ein dristig prediksjon..

1. Dennis Wolf (dristig ja, men har et håp om at Kai og phil er litt "off" og at Wolf er shredded to the bone!)

2. Phil Heath

3. Kai Greene

4. Rhoden

5. Roelly

6. Beyeke

ninja edit: vil berre leggje til at Coachen og sjefen min Andre Erik Thesen fekk 5. plass i -90kg masters divisjonen i Arnold Classic Europe! Sjukt imponerande og inspirerande (for meg iallefall)!

Wolf har en imponerende bredde på latsen, og beina ser fantastisk ut i år. likevel mangler han fortsatt litt i fysikken til å kunne bli en vinner :) (merk: jeg liker Wolf sin fysikk veldig godt, men den kan ikke måle seg med Phil)