Gå til innhold

Bodybuilding-tråden


Myr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Etter min vurdering er den vesentlige forskjellen at det er en gren man kan delta i ren, men vi får se hvilke retning den tar videre og håpe på det beste.

Lol? Du kan jo stille i +100kg kroppsbygging ren og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arnold Classic Europe er i gang, og proffane skal i aksjon i morgon! Merkelig at ingen har starta noko diskusjon rundt dette her... så eg får vell starte med ein dristig prediksjon..

1. Dennis Wolf (dristig ja, men har et håp om at Kai og phil er litt "off" og at Wolf er shredded to the bone!)

2. Phil Heath

3. Kai Greene

4. Rhoden

5. Roelly

6. Beyeke

ninja edit: vil berre leggje til at Coachen og sjefen min Andre Erik Thesen fekk 5. plass i -90kg masters divisjonen i Arnold Classic Europe! Sjukt imponerande og inspirerande (for meg iallefall)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arnold Classic Europe er i gang, og proffane skal i aksjon i morgon! Merkelig at ingen har starta noko diskusjon rundt dette her... så eg får vell starte med ein dristig prediksjon..

1. Dennis Wolf (dristig ja, men har et håp om at Kai og phil er litt "off" og at Wolf er shredded to the bone!)

2. Phil Heath

3. Kai Greene

4. Rhoden

5. Roelly

6. Beyeke

ninja edit: vil berre leggje til at Coachen og sjefen min Andre Erik Thesen fekk 5. plass i -90kg masters divisjonen i Arnold Classic Europe! Sjukt imponerande og inspirerande (for meg iallefall)!

Wolf har en imponerende bredde på latsen, og beina ser fantastisk ut i år. likevel mangler han fortsatt litt i fysikken til å kunne bli en vinner :) (merk: jeg liker Wolf sin fysikk veldig godt, men den kan ikke måle seg med Phil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...