Gå til innhold

Bodybuilding-tråden


Myr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

From DJ:

There's is a lot of talk going on regarding Ramy not being able to get the quality and separation since he's been only training for a few years now. It's true that young muscle shows different from older quality muscle but we worked hard on it and changed a few things up to speed up the progress that I would like to share with you guys.

Picture on the left was in May 2013 New York pro, on stage full and ready.

Picture on the right is September 2013 6 days out from the Mr Olympia totally depleted and flat. Can you see what the team is cooking?

We won't stop improving and I promise you guys it will only get better from here

Omawa13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

håpe Big Ramy e mer shredda enn under NY Pro

samme her. er han i form burde han vere godt innafor top 6. men ein kan jo aldri vite med dei korrupte dommarane i Olympia. skal ikkje sjå bort ifrå at Branch med sin øydelagde fysikk plasserar over Big Ramy. medan top 3 er nok reservert for Phil, Kai og Jay med mindre dei har bomma heilt på formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. er han i form burde han vere godt innafor top 6. men ein kan jo aldri vite med dei korrupte dommarane i Olympia. skal ikkje sjå bort ifrå at Branch med sin øydelagde fysikk plasserar over Big Ramy. medan top 3 er nok reservert for Phil, Kai og Jay med mindre dei har bomma heilt på formen.

Har du noen eksempler på at dommerne er korrupte? Selv synes jeg dette er noe som henger igjen fra da Arnold tok comeback og fikk reservert tittelen. Men ellers synes jeg dømmingen har vært veldig bra og få ting å utsette på.

Når det kommer til Big Ramy ser han ikke SÅ vill ut pga han har jo ikke den grove muskelkvaliteten/modenheten som de karene som har kjørt på i 10-15år har.. de har en helt annen hardhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange eksempler på det

Jay cutler slo vic martinez i 2007 tror jeg det var, jævlig sketchy.

Alle plasseringene til branch warren siste årene

Hvordan jay cutler ble #2 i 2011 mot phil heath, med synthol blemme på hele bicepsn

hvordan dorian yates vant uten en biceps

Warren er med i gamet fordi estestikk ikke teller lengere, tragisk shape på den figuren.

Når jeg så sammenligningsbilder fra 2011 og fulgte Mr O var det da Cutler som hadde sår/blemme på arma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen eksempler på at dommerne er korrupte? Selv synes jeg dette er noe som henger igjen fra da Arnold tok comeback og fikk reservert tittelen. Men ellers synes jeg dømmingen har vært veldig bra og få ting å utsette på.

Når det kommer til Big Ramy ser han ikke SÅ vill ut pga han har jo ikke den grove muskelkvaliteten/modenheten som de karene som har kjørt på i 10-15år har.. de har en helt annen hardhet.

korrupte er vel kanskje å sette det litt på spissen men det finns mange, mange eksempel på urettferdig dømming i IFBB. Jay 2007, Branch 2009, Dorian 1997, Kevin English - omtrent alt han har vore med på -, Steve Kuclo vant Dallas Europa tidligare i år over Essa Obaid. lista kunne vert svært, svært lang om ein skulle ramse opp alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...