Gå til innhold

Bodybuilding-tråden


Myr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, good one :D Så lenge dei promoterer idrettsutøvarar som deltar i norske konkurransar uten dopingtestar, ser eg ingen grunn til å ikkje dekka Mr. O. :)

Dama til eieren deltar ikke i Olympia, så da er det plutselig veldig viktig å være tydelig å at de "ikke er noen kroppsbyggerside" og ikke skille mellom fitness og bygging :p

*gjemme seg for sinna mods*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev ikke jeg akkurat om skillet mellom fitness og bygging? Fitnessbloggen har dekket fitness siden starten. Å dekke fitness på Olympia krever mye ressurser, og det deltar ikke masse utøvere som folk på forumet kjenner til. Kanskje senere, men ikke i år. Om du til enhver tid har så mye imot nettsiden er det sikkert ikke så farlig om du stikker et annet sted heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen samarbeider med myndighetene og Illuminati for å distrahere prinsippryttere på internett med rosa elefantjakt, slik at de kan lage chemtrails i fred.

Nå som sannheten endelig er ute i lyset, så hadde det vært flott med en tråd som handler om det den skal handle om og ikke utvikler seg til enda en "Fitnessbloggen er teit"-tråd. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, eg trudde at FB hadde dekka både BB- og CBB-klassane i norske konkurransar før, men då kan det henda eg tar feil? Om de vil ta til dykk konstruktive tilbakemeldingar, så meinte eg det hadde kjekt med ein artikkel frå Mr Olympia. Gøy for oss som er interessert i styrketrening og muskelbygging å halda oss oppdatert på det siste (og STØRSTE!) frå sporten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig ble jeg mest imponert av Dennis Wolf!

Insane form på han i år!

Helt enig der! Kunne fint(etter min mening) fått høyere plassering. Synes Wolf imponerte meget mye samt det var noe "fint" å se på. Men det er jo litt grunnet høyden etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der! Kunne fint(etter min mening) fått høyere plassering. Synes Wolf imponerte meget mye samt det var noe "fint" å se på. Men det er jo litt grunnet høyden etc...

Håper det er slik veien fremover vil gå mot. Var litt back to the 90`s slik han var i år:) Rene linjer, mye masse og awesome form. Og ikke minst råeste beina i mr O i år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olympia er mer enn bygging! Jeg tror i alle fall jentene som leser FB og fitnessblogger er veldig interresert i bikini og figure-delen! Eller kanskje de knapt har hørt om det og ville satt pris på å få det introdusert gjennom en norsk side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olympia er mer enn bygging! Jeg tror i alle fall jentene som leser FB og fitnessblogger er veldig interresert i bikini og figure-delen! Eller kanskje de knapt har hørt om det og ville satt pris på å få det introdusert gjennom en norsk side.

Det er jeg enig i, og vi skal prøve å få reist litt mer til neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett showet, men utifra videoer og bilder kan det se ut som et godt Olympia! Hadde håpet på at Kai skulle ta seieren, men han skuffet meg med formen. Phil var lik i fjor, mens Kai ikke var like hard.

Kai 2012

mr-olympia-finals-kai-greene-2.jpg

Kai 2013

2013-olympia-weekend-the-mr-olympia-showdown-begins_b.jpg

Phil 2012

mr-olympia-finals-phil-heath-2.jpg

Phil 2013

2013-olympia-weekend-the-mr-olympia-showdown-begins_a.jpg

Hadde Kai vært like hard som i fjor tror jeg han hadde tatt det! Hadde også trodd at Shawn Rhoden skulle beholde topp 3-plassering, men Dennis var i sjuk form! Big Ramy blir spennende i årene som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med at om Kai hadde vert i samme form som i fjor så hadde han fortjent å vinne. om han hadde vunne er ein anna sak. eg trur nok Phil måtte ha vert tydleg off for at Kai skulle vunne. Dennis Wolf var imponerande, eit aldri så lite comeback for hans del. all respekt. ellers håpar eg så sjå ein enda større Ramy neste år og heilt ripped. då vert det skummelt for dei andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med at om Kai hadde vert i samme form som i fjor så hadde han fortjent å vinne. om han hadde vunne er ein anna sak. eg trur nok Phil måtte ha vert tydleg off for at Kai skulle vunne. Dennis Wolf var imponerande, eit aldri så lite comeback for hans del. all respekt. ellers håpar eg så sjå ein enda større Ramy neste år og heilt ripped. då vert det skummelt for dei andre!

Ja, det spørs om han hadde vunnet. Jeg var overbevist om at Kai skulle vinne i fjor, men tok feil... Neste år blir moro, flere som kan hevde seg godt da! Tror dessverre Jay er ute av dansen, men hvem vet hva han kan få til om han holder seg skadefri mer enn en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det spørs om han hadde vunnet. Jeg var overbevist om at Kai skulle vinne i fjor, men tok feil... Neste år blir moro, flere som kan hevde seg godt da! Tror dessverre Jay er ute av dansen, men hvem vet hva han kan få til om han holder seg skadefri mer enn en uke :)

Jay har vært lenge nok i gamet, noe som begynner å gjenspeiles i fysikken hans. Samme med Branch Warren. Gjengen begynner jo å få palumboism.

Big Ramy tror jeg trenger mange år før han i hele tatt kommer inn på topp5. Lite proporsjonal og harmonisk fysikk, gitt.

Shawn Rhoden er min favoritt. Den mest estetiske fysikken i Mr O i år, uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snip

LOL

Jay har vært lenge nok i gamet, noe som begynner å gjenspeiles i fysikken hans. Samme med Branch Warren. Gjengen begynner jo å få palumboism.

Big Ramy tror jeg trenger mange år før han i hele tatt kommer inn på topp5. Lite proporsjonal og harmonisk fysikk, gitt.

Shawn Rhoden er min favoritt. Den mest estetiske fysikken i Mr O i år, uten tvil.

Tja, synes Ramy tar seg rimelig godt ut!

_PB74062_PREAAVLRMJ.jpg

Men enig ang. Shawn. Han er akkurat "passe stor".

_PB74416_PCTFRLPNNA.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...