Gå til innhold

Smørkrise!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kompis på skolen ringte en av "smør" selgerene idag å utga seg for å være fra skattedirektoratet å ba pent om at dem ikke har mottatt noen næringsoppgave eller momsoppgave... Av dette har skattedirektoratet gjennomført en undersøkelse igjennom sms og telefonbruken din og du vil motta straffeskatt på denne næringsvirksomheten... det hele ble tatt opp å vi holdt på å DAUE i timen når vi spilte dette høyt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette er pinlig altså! Jeg tror nok man kan henge noe av smørmangelen på lavkarbobølgen - jeg selv har byttet ut alt av margarinprodukter med skikkelig vare! Samtidig bruker jeg jo ikke på langt nær like mye som før, siden jeg ikke spiser brød mer. Smøret brukes til steking, i sauser og av og til i bakst. Selv synes jeg det er surt å ikke finne smør i butikken - men å kalle det en KRISE er vel å dra det litt langt. Irriterende kanskje. Men ingen krise :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med smørkrisen er noe av det teiteste jeg hører. Med det faktum at det tar ca. 10 til 15 min å lage smør selv, med svært enkle ingredienser og kun en miksmaster som "verktøy". I tillegg trenger man ikke være kokk for å gjøre det - selv et barn kan lage smør. Jeg lagde det selv på barneskolen på skolekjøkkenet, da ved hjelp av et syltetøyglass! Å riste smør fra fløte ved hjelp av et syltetøy glass er litt trening, så de på lavkarbo som skal ned i vekt - kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på mor bruker kesam og vikingmelk til julebaksten, for å si det sånn. Tipper hu aldri har hørt om det ;) Gir blanke i hvor sunt det skulle være, så spørsmålet er fortsatt om plantamargarin har ulik smak og bruksområde eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på mor bruker kesam og vikingmelk til julebaksten, for å si det sånn. Tipper hu aldri har hørt om det ;) Gir blanke i hvor sunt det skulle være, så spørsmålet er fortsatt om plantamargarin har ulik smak og bruksområde eller ikke?

Krumkaker, goro og pepperkaker er jo de julekakene som faktisk smaker BEDRE med margarin enn smør da :p

Ellers merker jeg ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...