Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv hatt samme "problemet". Har prøvd å ikke spise så mye godteri (bare på lørdager) og heller fått i meg ekstra kalorier fra sunne, men energiirike matvarer. Har spist mye nøtter, peanøttsmør, avokado o.l. Bare ha noen skjeer olivenolje i alt du lager, så skal det nok gå fort :)

Har selv hatt samme "problemet". Har prøvd å ikke spise så mye godteri (bare på lørdager) og heller fått i meg ekstra kalorier fra sunne, men energiirike matvarer. Har spist mye nøtter, peanøttsmør, avokado o.l. Bare ha noen skjeer olivenolje i alt du lager, så skal det nok gå fort :)

Sunne energirike matvarer, kan du gi noen eksempler?

Takk for svar :)

GOMAD: How to Gain 25lbs in 25 Days with Squats & Milk | StrongLifts StrongLifts

Kos deg med 4 liter helmelk om dagen og tren hardt. Sleng på gode kjøtt- og fiskemiddager med gode sauser, avocado og fetaost i salaten, en neve nøtter når du ikke bruker munnen til noe annet. Null stress! :D

Annonse

Beste tipset for å gå opp i vekt synes jeg er å kaste ut alt av lettprodukter og spise imellom alle måltider pluss at man mauler pålegg og slikt mens man lager mat...spesielt brunost og peanutsmør,mens man lager lomper (ikke speltlomper men type tortilla wraps,de er høyere på kcal) :)Bruk smør under alt av pålegg:)

Spis en hel pose nøtter ganske ofte:P?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...