Gå til innhold

Ting du gjør når du egentlig "leser" til eksamen


IdaL007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG, hva skjer med verden (les:Fredrik)?'!?!

Jeg har lest litt jeg og sjøøøø, også har jeg gjort veeeldig mye annet.. Når skal du i ilden?

Vi er jo awesome! Gjør det vi skal, en sjelden gang!

Eksamen i praktisk eiendomsmegling til mandag og makroøkonomi på tirsdag, men den stryker jeg nok på uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo awesome! Gjør det vi skal, en sjelden gang!

Eksamen i praktisk eiendomsmegling til mandag og makroøkonomi på tirsdag, men den stryker jeg nok på uansett :D

Ja, det finnes faktisk ikke noen som er mer awsome enn oss.. Shit ass, hardt å være på topp ;)

Eiendomsmegling faktisk. Det er litt kult da? Hva skal du bli? Eiendomsmegler? :p

Jeg skal også ha makro engang i fremtiden, men først skal jeg ha mikro, det har jeg hørt er forferdelig. Jippi..

Stryking ja, det er fare for at jeg stryker på mandag også. Da blir det sommer-OL - jippiii! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går eiendomsmegling ja. Blir min andre bachelor (hva feiler det meg egentlig?), da jeg har en i mediemanagement fra før. Mikroøkonomi er jævlig pirkefag, men jeg sto nå i allefall i det. Føler boka jeg har i makro er verre, og læreren er en tool, sååh...

Hva skal du opp i til mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønner. Jaja, mye gøy å se frem til merker jeg!

Jeg skal opp i matte 4 på NTNU.. Numerikk, Fourier og Laplace om det sier deg noe.. det er iallefall helt jævlig.. :p Jeg skal gå her og nerde i 5 år, mulig jeg bruker 6 år på det også, så da er jeg vel like langt som dine 2 bachelorer? Det feiler deg ingenting! :D Eller kanskje du har evig-student-syndromet? Går en kar rundt på NTNU med krokete rygg og NTNU sekk fra 1950.. Kanskje det er din greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laplace har jeg hørt om! De andre, not so much.

Hvor mange år har du hatt til nå da, og hva er målet? Jeg håper ikke jeg har evig student-syndromet. Planen min er å ut i jobb mai 2013 (får gjort unna bacheloren på 2 år grunnet innpass av 60stp) så jeg kan starte å tjene penger og få meg et liv... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er virkelig ikke noe poeng i å ha hørt om noe av det, spør du meg :p Med mindre du liker tørr mattehumor..

Jeg haaar igjen 3,5 år.. Så maaasse tid ennå :p Jeg satser på å jobbe i 2015. Få seg et liv ja, det hadde vært noe. hehe.. Nei, nå må jeg sove og prøve å være effektiv og flink (yeah, right) i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

har et liv og lever det! :] Bøkene og skrivesakene bare ligger og flyter over alt, skjønner ikke hvorfor jeg enda ikke har blitt kvitt med rotet. Should be easy..:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...