Gå til innhold

Hvor mye cottage cheese spiser dere?


AH-DK

Anbefalte innlegg

spiste cc daglig før, men etter den forbaskade endringen i pris og design/volum dukket trassalderen opp og jeg ar sjelent kjøpt det rett og slett pga prisen. Blir likevell litt svak og gir etter dersom jeg handler etter en hard treningsøkt.. da er liksom viljen litt svekket :p Men genrelt mye mindre nå enn før!! =) Må vel nevne at mengden kesam som brukes har økt tilsvarende som reduksjonen i cc da... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha ;) cc-detox.......var 2 uker i sør-afrika, og oppdaget til min glede at de hadde et utallig utvalg med cc typer....kjøpte naturell, om den var god så måtte jo de andre være gode tenkte jeg. men det var den ikke!!! smakte som en blanding av sterk og sur fetaost....så da ble det cc-detox :p

Det er stor forskjell, ja ;)

Før jeg fant Arla i Spania prøvde jeg en engelsk variant: å fy og pføy! Litt som den du beskrev, tror jeg :wtf:

Men jeg tror det er noe avhengihetsskapende i cc, for hvis det finnes foran meg MÅ jeg spise det *konspirasjonsteori*:cautious::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste cc daglig før, men etter den forbaskade endringen i pris og design/volum dukket trassalderen opp og jeg ar sjelent kjøpt det rett og slett pga prisen. Blir likevell litt svak og gir etter dersom jeg handler etter en hard treningsøkt.. da er liksom viljen litt svekket :p Men genrelt mye mindre nå enn før!! =) Må vel nevne at mengden kesam som brukes har økt tilsvarende som reduksjonen i cc da... :p

Men kesam er jo såååå ikke i nærheten av en fullgod erstatning! Må ha de klumpene :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kesam er jo såååå ikke i nærheten av en fullgod erstatning! Må ha de klumpene :love:

hahaha ja..true that!! tenkte også slik leeenge. har egentlig aldri vært stort til kesam-fan før jeg begynte å spise det med litt sukkerfritt eple/pæresyltetøy fra lerum, + 1-2 ss puffet havre, og toppet med sukrin og kanel. Da ble det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte den nye med eple/pære og vanilje og jeg synes den var fantastisk god:) boks på 250 gram...trengte ikke noe ekstra i seg,hadde vært godt med ekstra kanel thats all:p Men prisen er jo gale da...still...:/

Samme pris for denne som originale CC? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme pris for denne som originale CC? :eek:
glemte å se på prisen men tror den koster sånn 22 kr el noe ..så ja...dyrt,men i farta er det kjekt for jeg er ltit lei av skyr og denne hadde enda bedre innhold synes jeg da:) 230 kcal boksen og 27,5 g protein,litt sukker med dog ikke voldsomt og lite fett:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å se på prisen men tror den koster sånn 22 kr el noe ..så ja...dyrt,men i farta er det kjekt for jeg er ltit lei av skyr og denne hadde enda bedre innhold synes jeg da:) 230 kcal boksen og 27,5 g protein,litt sukker med dog ikke voldsomt og lite fett:)

Herlig, fikk lyst til å teste ut den.:) Men tydeligvis ikke noe alle butikker har, for har ikke sett den på verken Rema eller Coop:( Selv har jeg kuttet ut mager CC til fordel for originale CC som smaker MYE bedre! Og det lille fettet som er der, skader ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, fikk lyst til å teste ut den.:) Men tydeligvis ikke noe alle butikker har, for har ikke sett den på verken Rema eller Coop:( Selv har jeg kuttet ut mager CC til fordel for originale CC som smaker MYE bedre! Og det lille fettet som er der, skader ikke:)
Enig i at den originale er best,men synes ikke denne nye var sånn i smaken,selv om denne var mager med eple og pære og vanilje,så var det frisk smak og den var god og søt og med like rundt smak som original cc :D Men nja,jeg fant den på spar så det er ikke mange som har tatt den inn enda nei..men d går an å spørre i nærbutikken ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at den originale er best,men synes ikke denne nye var sånn i smaken,selv om denne var mager med eple og pære og vanilje,så var det frisk smak og den var god og søt og med like rundt smak som original cc :D Men nja,jeg fant den på spar så det er ikke mange som har tatt den inn enda nei..men d går an å spørre i nærbutikken ;)

Det skal det gjøres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rørosmeieriets CC er aller best :D Litt feitere enn mager variant men til gjengjeld myyye bedre ;) Går en om dagen. Hender det blir en mager variant til frokost. Kjapt og enkelt på vei til jobb!

Har Rørosmeieriet CC??:eek: Ca tilsvarende fettinnhold som originale CC? Og hva er prisen per boks/kgpris kontra Tine sin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...