Gå til innhold

Hvor mye cottage cheese spiser dere?


AH-DK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får du vondt i magen av melkeprodukter? :/
ikke av litt meb spiser jeg en hel boks cc for eksempel eller kesam kan jeg få vondt i magen ja,typ luft osv:P har ikke noe intoleranse da men...er vel noe annet enn laktosen evt som jeg da får for mye av ved en hel boks for eksempel..:) Men dette er ikke hver gang heller da,det er nå og da:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke av litt meb spiser jeg en hel boks cc for eksempel eller kesam kan jeg få vondt i magen ja,typ luft osv:p har ikke noe intoleranse da men...er vel noe annet enn laktosen evt som jeg da får for mye av ved en hel boks for eksempel..:) Men dette er ikke hver gang heller da,det er nå og da:)

Ahh, skjønner:) Selv kan jeg kjenne jeg blir merkelig oppblåst til tider, så kan vel kanskje være grunnet mengder CC:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke av litt meb spiser jeg en hel boks cc for eksempel eller kesam kan jeg få vondt i magen ja,typ luft osv:p har ikke noe intoleranse da men...er vel noe annet enn laktosen evt som jeg da får for mye av ved en hel boks for eksempel..:) Men dette er ikke hver gang heller da,det er nå og da:)

kan det være noe du evt blander i? jeg får vondt i magen av for mye frukt eller søtstoffer som aspartam osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke av litt meb spiser jeg en hel boks cc for eksempel eller kesam kan jeg få vondt i magen ja,typ luft osv:p har ikke noe intoleranse da men...er vel noe annet enn laktosen evt som jeg da får for mye av ved en hel boks for eksempel..:) Men dette er ikke hver gang heller da,det er nå og da:)

Magen min er ikke så glad i for mye melkeprodukter den heller. Pleide å reagere på grøt da jeg var liten. Men trodde ikke sånt gjaldt surnede produkter som ost og yougurter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er ikke så glad i for mye melkeprodukter den heller. Pleide å reagere på grøt da jeg var liten. Men trodde ikke sånt gjaldt surnede produkter som ost og yougurter?
Vet ikke jeg:) Vet bar at jeg liker en boks kesam til kvelds med noe søtt oppi og da kommer alltid så og si ivertfall,lufta:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være noe du evt blander i? jeg får vondt i magen av for mye frukt eller søtstoffer som aspartam osv..
Ja vet jeg reagerer på for mye søtning,men tror også jeg reagerer på proteinpulver for det er ofte det og rosiner og slikt i kesamen hos meg..men rosiner og kan jo fremm mer luft så..sikkert en slags kombinasjon..men hvis jeg spiser det samme på dagtid slipper jeg luft ...det er veldig rart:O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vet jeg reagerer på for mye søtning,men tror også jeg reagerer på proteinpulver for det er ofte det og rosiner og slikt i kesamen hos meg..men rosiner og kan jo fremm mer luft så..sikkert en slags kombinasjon..men hvis jeg spiser det samme på dagtid slipper jeg luft ...det er veldig rart:O

hmm :S men ja, rosiner og tørket frukt generelt inneholder jo mye fruktsukker, noe som magen min hvertfall reagerer på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst en boks...prøver å holde det nede, og helst kutte ut enkelte dager. Både pga pris og fordi jeg sliter med at jeg får i meg for mye proteiner totalt :p (EDIT: og fordi jeg noen ganger mistenker mer vann i kroppen av mye melkeprodukter).

I ferien (sydover) klarer jeg å holde meg unna, fordi tilgjengeligheten er dårligere. Men jeg har jo oppdaget en butikk som har Arla der vi ferierer, og da.... Men målet i år er å bare kjøpe en boks eller to i løpet av hele ferien (disse boksene er SMÅ). Kanskje klare å holde mengden nede etter hjemkomst også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst en boks...prøver å holde det nede, og helst kutte ut enkelte dager. Både pga pris og fordi jeg sliter med at jeg får i meg for mye proteiner totalt :p (EDIT: og fordi jeg noen ganger mistenker mer vann i kroppen av mye melkeprodukter).

I ferien (sydover) klarer jeg å holde meg unna, fordi tilgjengeligheten er dårligere. Men jeg har jo oppdaget en butikk som har Arla der vi ferierer, og da.... Men målet i år er å bare kjøpe en boks eller to i løpet av hele ferien (disse boksene er SMÅ). Kanskje klare å holde mengden nede etter hjemkomst også ;)

haha ;) cc-detox.......var 2 uker i sør-afrika, og oppdaget til min glede at de hadde et utallig utvalg med cc typer....kjøpte naturell, om den var god så måtte jo de andre være gode tenkte jeg. men det var den ikke!!! smakte som en blanding av sterk og sur fetaost....så da ble det cc-detox :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...